کاپیتان CSK MS Dhoni از راوی شاستری مُهر برتری دریافت می کند

آجینکیا راهانه، روتوراج گایکواد و راویندرا جادجا بزرگ‌ترین ستاره‌های چنای سوپر کینگز (CSK) بودند که در روز شنبه در «ال کلاسیکو» لیگ برتر هند (IPL) به برتری جامع 7 ویکت مقابل هندی‌های بمبئی (MI) دست یافتند. . در حالی که این بازیکنان هستند که برای قهرمانی خود در زمین تحسین می کنند، کاپیتان MS Dhoni در سکوت، سقوط قهرمانان 5 دوره را استراتژی می کند. راوی شاستری، سرمربی سابق هند، با ستایش از نحوه استفاده از بولرهای خود، ایجاد استراتژی عالی در برابر ضربات MI، از کاپیتان CSK تمجید کرد.

راوی شاستری در استار اسپورت گفت: “MS Dhoni از Santner و Jadeja در برابر ضربات هندی های بمبئی استفاده عالی کرد. او می دانست که در چنین ویکت هایی این دو می توانند جریان را تغییر دهند و به همین دلیل است که به آنها اعتماد بیشتری نشان داد.”

میچل سانتنر و راویندرا جادجا به ترتیب 2 و 3 ویکت برنده اصلی CSK در مقابل MI بودند. میزبانان با حسن نیت عملکرد خود، تنها به 157 دوش محدود شدند.

MI که توسط CSK اول شد، شروع خوبی داشت و در ۶ اور پس از پاورپلی در ۶۱/۱ حرکت کرد. اما اسپینرها راویندرا جادجا (3/20)، میچل سانتنر (2/28) و پیسر توشار دشپنده (2/31) ترکیب ضربات MI را شکست دادند. به جز ایشان کیشان (32) و تیم دیوید (31)، ترکیب مهیج و پر ستاره MI سقوط کرد. ستارگانی مانند روهیت (21)، کامرون گرین (12) و سوریاکومار یاداو (1) موفق به شلیک نشدند.

از این رو، MI تنها توانست 157/8 را در 20 اور خود ثبت کند.

در تعقیب و گریز 158، پس از سقوط دوون کانوی برای اردک، آجینکیا راهان با 61 توپ از 27 توپ خود، با هفت چهار و سه شش، ورزشگاه وانخده را روشن کرد. ضربه های حمایتی روتوراج گایکواد (40*)، شیوام دوبه (28) و آمباتی رایادو به CSK کمک کرد تا هدف را در 18.1 اوور تعقیب کند.

CSK با دو برد و یک باخت و چهار امتیاز به رده چهارم جدول امتیازی صعود کرده است. از سوی دیگر، MI در رده هشتم جدول امتیازی قرار دارد که تاکنون هر دو بازی خود را باخته است.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله