کاپیتان آیدن مارکرام پس از سومین باخت متوالی، ضربه‌های SRH را به‌دلیل بی‌توجهی به هم می‌زند.

آیدن مارکرام از عملکرد باترهای خود در برابر دی سی ناراضی بود© BCCI/Sportzpics

آیدن مارکرام، کاپیتان سان‌رایزرز حیدرآباد، هنگام تجزیه و تحلیل عملکرد تیم مقابل دهلی کپیتالز در لیگ برتر هند (IPL) 2023، حرفی نزد. مطابقت با 7 ران. پس از پایان بازی، مارکرام اعتراف کرد که از واحد ضربات خود که نتوانست هیچ قصدی در بازی مقابل پایتخت نشان دهد ناامید شده است. او همچنین گفت که واحد بولینگ SRH لیاقت این را ندارد که در سمت بازنده باشد.

“با خفاش خوب نیست. قصد کافی نیست، متأسفانه برای بردن یک بازی کریکت هیجان زده نیستیم. ما باید به عقب برگردیم و ببینیم چگونه می توانیم آزاد باشیم و بهتر باشیم. دشوار است، شما می توانید همه چیز را درست بگویید اما بچه ها باید آن را بخریم. ما می خواهیم مارک خاصی از کریکت بازی کنیم و اگر این کار را اشتباه انجام دهیم، شب ها خیلی بهتر می خوابیم. امشب ما قصد نداشتیم، متأسفانه به دلیل کمبود کریکت ما را ناامید می کنیم راستش من دوست دارم این کار را انجام دهم، کاری که از انجام آن بسیار لذت می برم، بچه ها باید سخت کار کنند [on motivating the team].

مارکرام در مورد واحد بولینگ خود فقط چیزهای خوبی برای گفتن داشت. او گفت: “بسیار به آنها افتخار می کنم، آن را بسیار ساده نگه داشته اند و از شرایط واقعاً خوب استفاده می کنند. بولینگ ما سزاوار این نیست که در سمت بازنده قرار بگیریم، اما فکر می کنم کمی مثبت باشد.”

این شکست باعث می‌شود که سان‌رایزرز با تنها دو برد از هفت بازی در رده نهم جدول امتیازی قرار بگیرد. علیرغم پیروزی در این مسابقه، پایتخت دهلی همچنان در انتهای جدول رده بندی لیگ باقی ماند.

در حالی که مرحله لیگ فصل به نیمه رسیده است، هر دو SRH و DC برای ادامه رقابت در پلی آف باید یک رشته نتایج مثبت به دست آورند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله