کامرون گرین می گوید که او توسط “چقدر خوب” KL Rahul در ODI سوم خوشحال شد


کامرون گرین استرالیایی همه جانبه ، که جای خود را به دیوید وارنر مصدوم در سومین ODI داد ، نشان داد که او برای اولین بار در کریکت بین المللی از کلاچ راهول ، کتک زن هندی ، کلمات تشویقی دریافت کرد. بازیکن جوان و با استعداد همه کاره اولین بازی ملی خود را در آخرین مسابقه ODI برابر هند روز چهارشنبه انجام داد. گرین ، که در شماره هفت بازی های لیست A شربت زده بود ، هنگامی که استرالیا برای برنده شدن هنوز به 186 دویدن نیاز داشت ، در شماره پنج قرار گرفت.

اخبار

“من واقعاً متعجب شدم از اینكه KL Rahul در پشت پاك ها خوب بود. من فكر می كنم او از من پرسید كه آیا عصبی هستم یا نه و من فقط جواب دادم و گفتم” بله واضح است كه كمی عصبی هستم “و او فقط گفت” خوب برو جوان ” ، “ESPNcricinfo به نقل از گرین گفت.

“فکر می کردم عکس این باشد. فکر می کنم ویرات [Kohli] در آن زمان سعی داشت خیلی بلند باشد. کمی خوشحال شدم که خوشحال شدم. او این را برای همیشه به یاد می آورم. “

گرین که نتوانست تیمش را از خط خارج کند ، از “کیفیت” حمله چرخشی تیم هند قدردانی کرد و بولینگ “زیبا” راویندرا جیدجا را ستود.

همه جانبه همچنین گفت که هیچ تحقیق انجام شده در خارج از زمین نمی تواند به یک چوبباز کمک کند تا بفهمد چرخان های هند چگونه کاسه می زنند.

“آنها بولینگ کلاس هستند ، به خصوص چرخاننده آنها. من چنین کیفیتی نداشته ام. Jadeja فقط یک بولر زیبا است که دقیقاً می داند چه کاری را سعی می کند انجام دهد. سعی دارد یک زن و شوهر را دور از شما دور کند و یکی را دوباره وارد کند. این بولینگ کلاس بود. “

“شما می توانید تا آنجا که می توانید تحقیق کنید و فیلمهایی را که می توانم تماشا کنید ، که من انجام دادم ، تا درک بهتری از چگونگی جوش خوردن آنها داشته باشید ، اما وقتی واقعاً در وسط آنها قرار بگیرید ، این یک جانور متفاوت است. چند زن و شوهر برای عادت کردن. اما من چیزهای زیادی را از آن می گیرم. “

تبلیغ شده

تیم استرالیایی به هدایت آرون فینچ روز چهارشنبه پس از پیروزی 2-1 در سری 3 دیدار مقابل هند ، به بالای جدول امتیازات جام جهانی کریکت مردان ICC رسید.

اکنون ، هر دو طرف شاخه های سری سه مسابقه T20I را که روز جمعه آغاز می شود ، قفل می کنند.

مباحث ذکر شده در این مقاله