کامالا هریس گفتگو با نوه برنده اینترنت

'شما می توانید رئیس جمهور شوید': گفتگوی کامالا هریس با نوه برنده اینترنت شد

کمالا هریس می تواند به عنوان اولین معاون زن منتخب زن سیاه پوست و آمریکایی آسیایی-آمریکایی تبدیل شود.

دهلی نو:

در یک ویدیوی شایان ستایش که توسط مینا هریس ، خواهرزاده نامزد معاون ریاست جمهوری دموکرات به اشتراک گذاشته شده است ، کمالا هریس با یک دختر کوچک دیده می شود – اعتقاد بر این است که نوه او است – به کودک اطمینان می دهد “شما می توانید رئیس جمهور شوید”.

در ویدئوی 12 ثانیه ای نوه کمالا هریس ، که روی ماسک سیاه خود را در دامن او نشسته است ، شنیده می شود که به عمه بزرگ خود می گوید که می خواهد ‘رئیس جمهور’ شود.

کمالا با سر تکان می دهد و پاسخ می دهد و می گوید: “شما می توانید رئیس جمهور شوید ، اما اکنون نه. شما باید بیش از 35 سال سن داشته باشید. ”

به این ، دختر کوچک پاسخ می دهد ، “بله ، اما من می توانم یک رئیس جمهور فضانورد باشم.”

مینا هریس نوشت: “مکالمه به مدت یک ساعت به همین منوال ادامه داشت.”

این ویدئو در حالی منتشر می شود که جو بایدن ، دموکرات آمریکایی ، نزدیکتر به پیروزی در کاخ سفید است ، و اختلافات کوتاه خود را با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، در ایالات نبرد پنسیلوانیا و جورجیا گسترش می دهد ، حتی زمانی که جمهوری خواهان 60 میلیون دلار برای تأمین بودجه دعاوی به چالش کشیدن نتایج ، جمع آوری کردند.

اخبار

پیروزی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده تاریخ را ایجاد می کند زیرا خانم هریس به عنوان اولین زن ، سیاه پوست و معاون رئیس جمهور منتخب آمریکایی آسیایی-آمریکایی تبدیل می شود.

خانم هریس که از پدر و مادری مهاجر متولد شده است ، اغلب تلاش های مادر هندی الاصل خود را الهام بخش خود قرار داده است. شنیده می شود که “555 ساله” در تجمعات مبارزات انتخاباتی بسیاری از سخنان مادرش را تکرار می کند و می گوید: “شما چه کاری می خواهید انجام دهید؟”

خانم هریس قبل از انصراف از رقابت به دلیل عدم حمایت مردمی ، تا سال گذشته خواستار ریاست جمهوری بود. او بعد از اینکه جو بایدن وی را به عنوان رقیب خود انتخاب کرد ، به کانون توجهات سیاسی بازگشت.

خانم هریس ، که پدرش از نژاد جامائیکا است ، به عنوان عامل تجمع اقلیت و زنان در انتخاباتی که توسط دموکرات ها برای “عدالت و برابری” در میان فزاینده اختلافات نژادی و جنایات نفرت در ایالات متحده آمریکا مبارزه می شود ، دیده می شود. سایر برنامه های کلیدی نظرسنجی شامل ، مدیریت شیوع ویروس کرونا ، رکود اقتصادی ، مراقبت های بهداشتی و تغییرات آب و هوایی است.

انتخابات سال 2020 آمریكا با بیشترین تعداد آمریكایی كه در طی یك قرن رای داده اند در میان شیوع ویروس كرونا به شدت مورد مناقشه است.

(با ورودی های آژانس ها)