کاشت موی طبیعی ، نشان دهنده بهترین روش برای کاشت مو است

با نزدیک شدن به سن 30 سالگی ، تقریباً دو سوم مردان به تدریج موهای خود را از دست می دهند. این رقم بیش از 85٪ مردان بالای 50 سال را شامل می شود. البته ، این فقط یک مشکل برای مردان نیست. در حال حاضر نیمی از زنان با ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند. با این تفاسیر ، قابل درک است که چرا روشهای مختلف ترمیم مو بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امروز در رسانه ها و فضای مجازی تبلیغات زیادی صورت می گیرد. در حالی که بسیاری از این گزینه ها نتیجه ای جز تخلیه جیب و امیدهای دروغین شما ندارند. از طرف دیگر ، در سال های اخیر در روش های ترمیم و کاشت مو پیشرفت چشمگیری حاصل شده است. در این مقاله از مجموعه کلینیک پوست و مو رز ، روش های کاشت مو ، بهترین روش کاشت مو و مراحل کاشت موی طبیعی مورد بحث قرار گرفته است.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

یکی از نگرانی های اصلی متقاضیان پیوند فولیکول مو در مورد مراحل کاشت مو است. بیشتر این افراد دوست دارند اطلاعات کاملی در مورد نحوه کاشت مو داشته باشند؟ برای کاهش استرس آنها در روز جراحی کاشت مو. البته با پیشرفت تکنولوژی شاهد ورود روش های مختلفی در زمینه کاشت موی طبیعی هستیم. اما مراحل کاشت مو برای همه یکسان است و تفاوت اصلی مربوط به روشی است که در آن پیوندها از مو برداشته می شوند و در محل مورد نظر کاشته می شوند. طبق این بیانیه ، تمام مراحل در کلینیک زیبایی رز را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد:

تهیه بانک مو
مرحله اول پیوند فولیکول مو با آماده سازی بانک مو برای برداشتن پیوند آغاز می شود. در این مرحله ، متخصص به تشخیص خود ناحیه اهدا کننده را استریل می کند و سپس بی حسی موضعی را روی این قسمت از بدن قرار می دهد. هنگامی که بانک مو کاملا بی حس شد ، نوبت به مرحله بعدی می رسد.

برداشت گرافت از بانک مو
مرحله دوم برداشتن پیوندها از بانک مو است. همانطور که گفته شد ، روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. در نتیجه ، روش پیوند در هر روش سبک خاص خود را دارد ، اما در همه روش ها این مرحله از کار باید با دقت و تجربه زیادی انجام شود. بعد از انجام تمام آزمایشات لازم و در نظر گرفتن انتظارات بیمار از کاشت مو ، کدام روش برای بیمار اعمال می شود.

آماده سازی پیوند برای کاشت
هنگامی که پیوندها با موفقیت از بانک مو خارج شد ، زمان آماده سازی آنها برای کاشت فرا رسیده است. در این مرحله از کار ، پزشک پیوندها را طبق روشی که برای آنها در زیر میکروسکوپ قدرتمند در می آورد ، تشریح می کند و آنها را برای کاشت آماده می کند.

آماده سازی محل کاشت
پس از اتمام تمام مراحل برداشتن و آماده سازی گرافت ، می توان یک عمل کاشت مو را انجام داد. اما قبل از شروع کار ، قسمت کاشت باید به عنوان بانک مو آماده شود. برای این منظور ناحیه ایمپلنت استریل شده و این بار بی حسی موضعی در این ناحیه انجام می شود.

عملیات کاشت مو را انجام دهید
آخرین مرحله برای کاشت موی طبیعی انجام عمل اصلی است. به عبارت دیگر ، در این بخش پیوندهای تهیه شده کاشته شده و کل مراحل انجام شد. همانطور که گفته شد ، فناوری مورد استفاده برای کاشت مو بسته به روش کار در هر بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. اینکه کدام روش کاشت انتخاب می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد و پس از انجام آزمایشات لازم باید به توصیه پزشک متخصص انتخاب شود.

انتظارات پس از کاشت مو تغییر در ناحیه کاشت مو تغییر در ناحیه مو
روز 1 به تشخیص پزشک ، خون و پوست سر را با استفاده از شامپوی کودک یا هر محلول توصیه شده توسط پزشک از بین ببرید مواردی که ممکن است تجربه کنید: گزگز ، سوزش و درد
روز 3 عدم خونریزی از مناطق کاشته شده ، قرمزی ، سوزش و تورم نسبی کاهش جزئی درد و سوزش
در روز هفتم ، نوک موهای سر ، کاهش قابل توجهی در قرمزی ، سوزش و تورم پوست ، درد و سوزش و سایر علائم آزار دهنده در این منطقه از بین می رود.
در روز چهاردهم ، مردم از دیدن ریزش موی کاشته شده وحشت می کنند ، اما این وضعیت نشان می دهد که درمان به خوبی پیش می رود. در صورت وجود زخم یا بخیه باز روی سر یا بدن ، این ناحیه شروع به ترمیم کرده و بخیه شروع به جذب می کند.
یک ماه پس از جراحی فاز فولیکولی در حالت استراحت. در این مرحله ، مردم از دیدن هیچ مویی در مناطق کاشته شده متعجب خواهند شد. این وضعیت نیز طبیعی است و با گذشت زمان بهبود می یابد. فرد درد ، سوزش یا تورم نخواهد داشت. با این حال ، او باید از سلامت این منطقه به خوبی مراقبت کند تا از عفونت جلوگیری کند.
5 ماه بعد ، مو از فولیکول های تازه کاشته شده رشد می کند. اگرچه ضعیف و کم رنگ هستند اما بسیار دلگرم کننده خواهند بود. ترمیم حداکثر ناحیه مو. احتمال عفونت را از بین ببرید
9 ماه بعد ، مو شروع به ضخیم شدن می کند. رنگ آنها بیشتر به موهای دیگر شباهت دارد. ترمیم کامل ناحیه مو در ظاهر
یک سال بعد شروع به افزایش تراکم مو کرد. ترمیم کامل ناحیه کاشت مو
دو سال بعد ، ناحیه کاشت کاملاً از موهای طبیعی پر می شود

ویژگی های بهترین روش برای کاشت موی طبیعی

قبل از معرفی روش های کلی کاشت مو ، بهتر است با برخی از جزئیات آشنا شوید. اگر ریزش مو زیادی دارید ، شامپوها ، مکمل ها و داروهای خانگی کمکی نمی کنند. در حقیقت ، علت ریزش شدید مو این است که فولیکول ها وارد مرحله استراحت شده و رشد مو متوقف شده است. در این حالت داروهای تایید شده ای وجود دارد که می توانید پس از مشورت با متخصصان این زمینه درمان آنها را شروع کنید. افرادی که فولیکول های خود را از دست داده اند یک روش بسیار مفید و موثر است. در حقیقت ، کاشت موی طبیعی تنها روش اثبات شده است که می تواند رشد مو را به مناطق طاس برگرداند. بهترین روش کاشت مو بر اساس نتیجه نهایی ، طول دوره درمان ، سطح آسیب ها و در نهایت رضایت بیمار تعیین می شود.

source link : https://seo-pbn.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/