“کارها طبق برنامه ریزی پیش نمی روند”: پست آجینکیا راهانه در روز انتخاب نهایی WTC

این یک ماه شگفت‌انگیز برای آجینکیا راهان بود، زیرا این بازیکن کهنه کار چند عملکرد درخشان در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در حال انجام انجام داد و همچنین در تیم هند برای فینال مسابقات جهانی تست (WTC) انتخاب شد. Rahane که توسط Kolkata Knight Riders قبل از IPL 2023 به دنبال یک دوندگی ضعیف منتشر شد، توسط Chennai Super Kings انتخاب شد و او تحت رهبری MS Dhoni موفق شد. رهانه از فرم انفجاری برخوردار بوده است و او با بیش از 100 ران در مسابقات بهترین نرخ ضربه را در بین تمام ضربت‌ها دارد.

رهانه در روز انتخابش پستی دلچسب از سفرش منتشر کرد.

«در حرفه‌ام به‌عنوان یک کریکت‌باز حرفه‌ای، متوجه شده‌ام که سفر همیشه آرام نیست. لحظاتی وجود دارد که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود و گرفتار شدن در نتیجه وسوسه انگیز می شود. با این حال، آموخته ام که ضروری است به این روند پایبند باشیم و اجازه ندهیم نتیجه روی تمرکز ما تأثیر بگذارد.»

زمانی که به دوران حرفه‌ای خود نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که لحظاتی که با وجود نتیجه نامطلوب به این روند پایبند بودم، بیشترین چیز را به من آموخت. این لحظات به من کمک کرد تا به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن کریکت رشد کنم. متوجه شدم که زمان هایی که اجازه می دادم نتیجه رویکردم را دیکته کند، بهترین لحظات من نبودند.”

“پایبندی به این فرآیند نه تنها در کریکت بلکه در هر زمینه ای که نیاز به برتری دارد ضروری است. این به ما کمک می کند تا روی چیزهایی تمرکز کنیم که می توانیم کنترل کنیم و مالکیت اعمال خود را در دست بگیریم. وقتی روی فرآیند تمرکز می‌کنیم، غرق در نتیجه نمی‌شویم و این انگیزه ما را برای ادامه کار برای رسیدن به اهدافمان حفظ می‌کند.»

به عنوان فردی که چندین سال در کانون توجه بوده‌ام، می‌دانم که انتظارات ممکن است بسیار زیاد باشد. با این حال، من یاد گرفته ام که اجازه ندهم فشار به من وارد شود و روی چیزهایی که می توانم کنترل کنم تمرکز کنم. این همان توصیه ای است که من به هر کسی که به دنبال پیشرفت در رشته خود است می دهم.

“بنابراین، اجازه دهید همه ما روی روند تمرکز کنیم و به توانایی های خود اعتماد کنیم. نتایج به دنبال خواهد آمد، اما تا آن زمان، اجازه دهید به سختی کار کنیم و خود را به سمت برتری سوق دهیم.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله