کارناتاکا ، ساوراشترا در میان 6 ایالتی که به جای دسامبر ، سید مشتاق علی T20 را در ژانویه می خواهند


طرف های داخلی برتر مانند کارناتاکا ، ساوراشترا و پنجاب در میان شش ایالت هستند که به طور رسمی از BCCI درخواست کرده اند تا به جای پیشنهاد 20 دسامبر ، سید مشتاق علی T20 را از ژانویه انجام دهد زیرا در صورت آماده سازی برای یک رویداد بزرگ بلیط مانند این. یک مقام ارشد BCCI به شرط ناشناس ماندن به PTI گفت: “کارناتاکا ، ساوراشترا ، پنجاب ، کرالا ، ادیشا و مگالایا به BCCI نوشتند که دوست دارند Mushtaq Ali در ژانویه برگزار شود.” BCCI اخیراً از واحدهای ایالتی خواسته بود که از چهار گزینه ای که به آنها داده شده بود ، که فقط شامل گرفتن جایزه Ranji یا جایزه سید مشتاق علی است ، ترجیحات خود را به اشتراک بگذارند.

اخبار

دو گزینه دیگر یا ترکیبی از Mushtaq Ali و Vijay Hazare Trophy بود یا داشتن Mushtaq Ali با Ranji Trophy.

طبق نامه BCCI به واحدهای عضو ، مسابقات مشتاق علی به 22 روز (20 دسامبر تا 10 ژانویه) نیاز خواهد داشت ، در حالی که Ranji Trophy و Vijay Hazare به ترتیب 67 و 28 روز نیاز دارند.

اکنون مشخص شده است که با حراج بزرگ IPL که در ماه ژانویه پیش بینی می شود ، تروفی Mushtaq Ali که بازیکنان مستعد و بدون استعدادی را در اختیار دارد ، اولویت هیئت مدیره خواهد بود.

قابل درک است که در وضعیت COVID-19 غالب در کشور که تعداد افراد آلوده از 9.5 میلیون نفر عبور کرده است ، امکان برگزاری اردوگاه ها یا تأسیس کمیته ها برای اکثر ایالت ها وجود ندارد.

“بسیاری از ایالت ها با آموزش های پیش فصل خود شروع می کنند و برخی حتی مربیان خود را تعیین نکرده اند و کمیته های انتخاب در محل حضور ندارند. این فقط عادلانه است که مشتاق علی در ژانویه برگزار شود تا تیم ها بتوانند از تمام این ماه استفاده کنند تا آماده شوید و آماده شوید “، دبیر یکی از واحدهای ایالتی گفت.

تبلیغ شده

این قابل درک است که بیشتر ایالات خواستار مشتاق علی هستند ، در حالی که بسیاری از آنها Trophy Ranji را نیز می خواهند حتی اگر برخلاف سالهای گذشته به دلیل محدودیت زمانی نسخه محدودی باشد.

کارناتاکا تنها ایالتی است که تمام مسابقات (جام Ranji ، جام Mushtaq Ali و Vijay Hazare Trophy) را در این فصل می خواهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله