ژوزه مورینیو می گوید فروپاشی دیرهنگام تاتنهام مقابل وستهم یونایتد ذهنیت تیم را تغییر داده است

ژوزه مورینیو گفت: سقوط دیرهنگام تاتنهام مقابل وستهام یونایتد ذهنیت تیم ها را تغییر داده است

تاتنهام هاتسپور روز یکشنبه در خانه وست برومویچ پیروزی یک بر صفر را ثبت کرد.© خبرگزاری فرانسه


ژوزه مورینیو می گوید که درد ناشی از سقوط دیرهنگام تاتنهام مقابل وستهام ، نحوه بازی تیمش را تغییر داده است زیرا آنها به چالش قهرمانی در لیگ برتر نگاه می کنند. تاتنهام پس از پیروزی یک بر صفر مقابل وست برومویچ در روز یکشنبه ، مدت کوتاهی در راس لیگ برتر قرار گرفت و بعد از ظهر توسط لستر از زمین خارج شد. روش سخت و دشوار پیروزی ، وقتی هری کین 150مین گل خود را در لیگ برتر در آخرین لحظات به ثمر رساند ، کاملاً تضاد با روش بازی تاتنهام در اوایل فصل بود.

اخبار

شاگردان مورینیو قبل از اینکه برتری 3-0 در خانه وستهم را بدست آورند ، سه گل دیرهنگام برای گرفتن یک امتیاز به ثمر رساندند ، تیم های خود را باز کردند و آزادانه به گل رسیدند ، از جمله تخریب 6-1 منچستر یونایتد.

تاتنهام از همان زنگ خطر بیداد با یک پیروزی یک بر صفر در برنلی و یک پیروزی 2 بر یک مقابل برایتون ، که پس از آن پیروزی دیرهنگام در وست بروم رخ داد ، به همان اندازه ریسک نکرده است.

مورینیو در مورد تأثیر بازی وستهام گفت: “ما درد را مقابل وستهام احساس کردیم و از آن زمان به بعد از نظر استراتژیک تیم رفتار دیگری دارد.

“دو کلین شیت در برنلی و وست بروم درس را نشان دادند – تیمی در پنج دقیقه گذشته بسیار محکم بود ، به نظر می رسید درد تلاش مثبتی داشته و تیم بعد از آن پیشرفت کرده است.

تبلیغ شده

“واقعیت این است که بازیکنان در هر لحظه از هر بازی نیاز به تیم بودن را درک می کنند.”

مورینیو گفت تیمش که اکنون در رده دوم قرار دارد و یک امتیاز از لستر عقب است ، “امتیازاتی را که اوایل فصل در خانه از دست دادیم جبران می کند”.

مباحث ذکر شده در این مقاله