ژوزه مورینیو برای شکستن رکورد گل ها از هری کین “افسانه” تاتنهام حمایت کرد


ژوزه مورینیو می گوید پس از اینکه کاپیتان انگلیس به سومین بازیکن اسپرز تبدیل شد که به مرز 200 رسید ، رکورد 266 گل جیمی گریوز در تاریخ 266 گل برای تاتنهام هاتسپور “فقط یک مسئله زمان” است. این بازیکن 27 ساله با دوازدهمین گل فصل خود در پیروزی 3-1 روز پنجشنبه خارج از خانه مقابل لودوگرتس بلغارستان در لیگ اروپا ، قرن دو برابر خود را به ثمر رساند – در سیصدمین بازی خود برای اسپرز. گریوز و بابی اسمیت تنها دو بازیکن دیگری هستند که امتیاز بیشتری برای اسپرز به ثمر رسانده اند.

اخبار

ژوزه مورینیو به BT Sport گفت: “این اعداد او را به یک اسطوره باشگاه تبدیل می کند ، با آنچه در لیگ برتر به دست می آورد و همه مسابقات برای چنین پسر جوانی عالی است.”

“امشب ، 45 دقیقه یک گل و یک پاس گل (برای گل لوکاس مورا ، گرفتن کین به دو رقم برای پاس گل در این فصل). من معتقدم که او می تواند. این فقط یک مسئله زمان است.”

اولین گل کین به اسپرز در همان رقابت در سال 2011 برابر شمروک روورز ایرلندی به ثمر رسید.

اما سه سال دیگر طول کشید تا خودش را به عنوان یک بازیکن ثابت ثابت کند و او مدت زیادی را به صورت قرضی در تعدادی از باشگاه ها از جمله لسترسیتی سپری کرد.

کین گفت که سوابق در ذهن او نبوده اما قول داده است که اهداف را ادامه خواهد داد.

وی گفت: “رسیدن به 200 هدف موفقیت بزرگی است اما مطمئناً امیدوارم چند هدف دیگر باقی مانده باشد ، بیایید آنها را ادامه دهیم.”

“(ضرب و شتم سوابق) در ذهن من نیست. شما بچه ها وقتی مورد بعدی را دریافت می کنم به من اطلاع می دهید ، اما وقتی بازی می کنید قبول کردنش سخت است ، فکر می کنم وقتی تمام شد همه چیز را قبول کنید.”

دستاورد کین مورد استقبال بزرگان سابق اسپرز ، گری لینهکر و گلن هودل قرار گرفت.

لاینکر در توئیت خود نوشت: “چه دستاوردی است کهHKane موفق شد 200 امین گل خود را برایSpursOfficial در سیصدمین بازی خود به ثمر برساند. خوب بازی کرد.”

هادل گفت کین باید رکورد گریوز را بگذارد به شرطی که در این باشگاه بماند.

تبلیغ شده

هادل در گفتگو با BT Sport گفت: “من برای او خوشحالم.” “به آن بازیکنان آنجا نگاه کنید ، (بابی) اسمیت و جیمی گریوز فقط از او جلوتر هستند.

“من فکر می کنم اگر او در این باشگاه بماند فکر می کنم در واقع می تواند جیمی را بگیرد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله