ژوزه مورینیو با بازگشت هواداران به لیگ برتر به دنبال تمدید آرسنال هگز است


ژوزه مورینیو ، سرمربی تاتنهام ، در حالی که هواداران برای اولین بار از ماه مارس به لیگ برتر بازگشتند ، از یک رکورد شخصی مغرور و شکست ناپذیر در خانه آرسنال محافظت می کند. Pacesetters Spurs پس از 10 بازی 21 امتیاز جمع کرده و با اختلاف گل از قهرمان لیورپول جلوتر است ، در حالی که آرسنال به سختی زمین می خورد. 24 ساعت پس از آنکه وستهام به اولین باشگاهی تبدیل شد که از ماه مارس تاکنون در لیگ برتر از هوادارانش استقبال کرده است ، تاتنهام در خانه خود مقابل 2000 هوادار به میدان خواهد رفت.

اخبار

در جای دیگر ، چلسی در رده سوم میزبان لیدز است در حالی که لیورپول یورگن کلوپ از گرگ ها در آنفیلد استقبال می کند.

AFP Sport برخی از نکات اصلی را پیش از اقدام آخر هفته در لیگ برتر بررسی می کند:

فاکتور مورینیو

تاتنهام با هری کین و سون هئونگ مین در یک فرم دست و پاگیر ، در حالی که آرسنال بدون دندان متوقف شده است ، 9 بازی بدون شکست در لیگ برتر دارد.

توپچی ها که در رده 14 جدول قرار دارند ، در 10 مسابقه لیگ تنها 10 گل به ثمر رسانده اند و در شش بازی گذشته خود فقط دو بار دروازه حریفان را یافته اند.

هیچ طرف خارج از مکانهای سقوط امتیاز کمتری کسب کرده است.

ژوزه مورینیو در 17 بازی خود به عنوان مربی مقابل آرسنال فقط یک شکست را تجربه کرده و هرگز در یک مسابقه خانگی مقابل آنها به عنوان سرمربی چلسی ، منچستر یونایتد یا تاتنهام در یک بازی خانگی شکست نخورده است.

سرمربی پرتغالی اهمیت سابقه چشم نواز خود در برابر توپچی ها را کنار گذاشته اما ترس از جانب Mikel Arteta در روز یکشنبه چیز کمی خواهد بود.

هواداران برمی گردند

استادیوم های لیگ برتر از ماه مارس پس از شیوع ویروس کرونا ، هواداران را مجبور به دور ماندن کرده است.

اما این آخر هفته پس از پایان قفل در سراسر کشور در انگلیس ، آنها به تعداد محدود در برخی مناطق باز خواهند گشت.

در مجموع 2000 هوادار در ورزشگاه لندن حضور خواهند داشت زیرا وستهام روز شنبه میزبان منچستر یونایتد است.

هاکلان ، دکلان رایس به Sky Sports گفت: “من فکر می کنم مدت زمان زیادی است که می گذرد. ​​ما مدت هاست که دوست داریم هواداران به خصوص در استادیومی مانند این که شب های خاصی را در آن پشت سر گذاشته ایم برگردند.

“ما آرزو می کنیم کاش این یک استادیوم کامل باشد ، بدیهی است که ما با منچستر یونایتد بازی می کنیم ، اما این بدیهی است که قرار نیست باشد ، بنابراین 2000 عالی است.”

در زمین مسابقه ، وستهم پر پرواز برای سومین پیروزی متوالی خانگی در لیگ برتر مقابل یونایتد است که پس از سه پیروزی متوالی در جدول صعود کرده است.

خانه و خارج

ارقام شرکت فناوری Gracenote نشان می دهد که چگونه برتری خانگی در لیگ برتر بدون جمعیت کاهش یافته است.

این شرکت 288 مسابقه فصل گذشته لیگ برتر با حضور گسترده و 190 مسابقه را از ماه ژوئن بدون تماشاگر تجزیه و تحلیل کرد تا ببیند کمبود هوادار چه تاثیری در نتایج لیگ برتر دارد.

این مطالعه نشان داد که درصد پیروزی های خانگی در فصل گذشته از 44.8 درصد با جمعیت زیاد به 41.6 درصد برای مسابقات این فصل و آخرین حضور بدون تماشاگر کاهش یافته است.

بردهای خارج از خانه از 30.2 درصد از 288 مسابقه فصل گذشته با تماشاگران به 37.9 درصد از 190 بازی در استادیوم های خالی افزایش یافته است.

آیا جیرود غیرقابل جابجایی است؟

اولیویه ژیرود در این فصل چهره ای پیرامونی برای چلسی بوده است اما در حال حاضر 6 گل زده است – از جمله هر 4 برد 4-0 تیمش مقابل سویا در لیگ قهرمانان این هفته.

سرمربی چلسی ، فرانک لمپارد ، جذب تیمو ورنر و تامی آبراهام در لیگ برتر را ترجیح داده است و تاکنون هیچ بازیکنی برای بازیکن فرانسوی پیشکسوت آغاز نشده است.

لمپارد که تیم سوم رده شنبه میزبانش لیدز بود ، پس از بازی سویا از ژیرود به عنوان “فوق العاده حرفه ای” استقبال کرد.

“وقتی من به اینجا می رسیدم او همیشه عادی نبود اما به محض ورود می توانستم مثبت بودن او را به عنوان یک بازیکن احساس کنم – اینکه چگونه می خواهد تمرین کند ، چگونه می خواهد بر روی افراد تأثیر بگذارد چه شروع کند یا نه” او گفت.

وسایل (همه اوقات GMT):

شنبه

برنلی – اورتون (1230) ، منچسترسیتی – فولام (1500) ، وستهام – منچستر یونایتد (1730) ، چلسی – لیدز (2000)

یکشنبه

وست بروم – کریستال پالاس (1200) ، شفیلد یونایتد – لستر (1415) ، تاتنهام – آرسنال (1630) ، لیورپول – ولوز (1915)

تبلیغ شده

دوشنبه

برایتون v ساوتهمپتون (2000)

مباحث ذکر شده در این مقاله