ژست ویژه ویرات کوهلی برای همسر آنوشکا شارما او را سرخ می کند. تماشا کردن

تماشا کنید: ژست ویژه ویرات کوهلیس برای همسر آنوشکا شارما سرخ شدنش را رها می کند

ویرات کوهلی پس از RCB با 23 ران DC را شکست داد© توییتر

رویال چلنجرز بنگلور پس از شکست دهلی کپیتالز با 23 ران در روز شنبه به مسیرهای پیروزی بازگشت. با بازی در استادیوم M Chinnaswamy در بنگالورو، RCB در مجموع 174/6 به ثبت رساند و ویرات کوهلی ستاره پنجاه خود را در این فصل شکست. بعداً تیم تحت رهبری دیوید وارنر به امتیاز 151/9 محدود شد و پنجمین شکست خود را در تروت به دست آورد. کوهلی جدا از گلزنی نیم قرنی که برای تیمش برنده شد، حرکتی عاشقانه به سمت همسرش و بازیگر بالیوودی آنوشکا شارما نیز انجام داد که طوفان اینترنت را به خود اختصاص داد.

پس از پایان مسابقه به نفع RCB، ویدئویی در رسانه های اجتماعی منتشر شد، که در آن کاپیتان سابق هند در حال حرکات دست شیرینی به آنوشکا، که او را از روی سکوها تماشا می کرد، دیده می شود. حرکات کوهلی باعث شد که بازیگر در حالی که به طرز شگفت انگیزی لبخند می زد سرخ شود.

کهلی و آنوشکا یکی از شناخته شده ترین زوج های مشهور در کشور هستند. این زوج در دسامبر 2017 با هم ازدواج کردند و در ژانویه 2021 صاحب یک دختر به نام وامیکا شدند.

وقتی رویال چلنجرز بنگلور با پیروزی 23 ران مقابل دهلی کپیتالز به مسیرهای پیروزی بازگشت، ویجیکومار ویشاک در اولین بازی سه ویکت به دست آورد تا مکمل پنجاه شاهنشاهی ویرات کوهلی باشد.

کوهلی (50 توپ از 34 توپ) سومین پنجاه توپ خود را در چهار اینینگ – با کمک 6 مرز و یک شش – کوبید، قبل از اینکه کولدیپ یاداو، مچ چرخان بازوی چپ (4-1-23-2) رهبری تیم پایتخت دهلی را بر عهده بگیرد. اورهای میانی برای محدود کردن RCB به 174/6 پس از اینکه دیوید وارنر تصمیم به کاسه گرفت.

تیم دهلی پایین رده، که پس از چهار باخت به بازی رفت، سپس تعقیب و گریز 175 ران را به تمسخر گرفت زیرا در 20 اوور مقرر به 151/9 محدود شد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله