ژست نوین الحق پس از اخراج کاپیتان MI روهیت شارما در IPL 2023 Eliminator دارای وزوز اینترنت است. تماشا کردن

هندی‌های بمبئی، قهرمانان پنج دوره، روز چهارشنبه در مسابقات حذفی IPL 2023 در چنای به مصاف لاکنو سوپر غول‌ها می‌روند. برنده این مسابقه در مرحله مقدماتی 2 برای حضور در فینال به مصاف مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز خواهد رفت. چنای سوپر کینگز تحت رهبری MS Dhoni قبلاً یک اسکله را در مسابقه قهرمانی بسته است. از روهیت شارما، کاپیتان MI در Eliminator انتظار زیادی می رفت. با این حال، روهیت در چهارمین بازی از نوین الحق پیسر LSG تنها 11 امتیاز گرفت. روهیت در مقابل یک توپ بلند سعی کرد از روی پوشش اضافی عبور کند اما در نهایت توسط آیوش بادونی گرفتار شد. پس از انتخاب ویکت بزرگ، ناوین، که در مسابقه قبلی با ویرات کهلی درگیری داشت، جشن خاموشی را برگزار می کند.

این جشن با توئیتر صحبت می کرد.

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، برنده بازی شد و تصمیم گرفت در بازی حذفی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز چهارشنبه مقابل لاکنو سوپر جاینتز بکوبد. LSG در جدول امتیازات IPL سوم شد در حالی که MI بعد از اینکه RCB مسابقه خود را در آخرین بازی مرحله لیگ شکست داد، از پلی آف گذشت.

تیمی که در این مسابقه پیروز می شود در دومین بازی مقدماتی که روز جمعه در ورزشگاه نارندرا مودی برگزار می شود به مصاف گجرات تایتانز خواهد رفت.

روهیت شارما، کاپیتان MI، پس از پرتاب گفت: “ما ابتدا می‌خواهیم خفاش بزنیم. ویکت معمولی چنای، در حال حاضر خوب به نظر می‌رسد، نمی‌دانم چقدر فرسوده خواهد شد. ما می‌خواهیم به بمبئی برگردیم، این زمین اینجاست. با یک مرز طولانی تر، بهتر است یک امتیاز بگیرید. پسرها در مورد آن خوشحال هستند، ما واجد شرایط هستیم و اینجا هستیم. فراز و نشیب هایی وجود داشته است، اما ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم و یاد گرفته ایم که چه کاری می توانیم انجام دهیم. ما برای این بازی آماده ایم. ما یک تغییر داریم، کارتیکیا بیرون است، شوکین وارد است.”

Krunal Pandya، کاپیتان LSG نیز گفت: “این یک فصل بالا و پایین بوده است، اما ما جنگیدیم و هرگز تسلیم نشدیم. ما برندگان مسابقه داریم، این یک تلاش تیمی از جانب ما است، و این یک نشانه واقعا خوب است. ما پوشش داده ایم. همه بیس‌ها، فقط باید مهارت‌هایمان را اجرا کنیم. ما هم ابتدا می‌زدیم، اما حالا باید کریکت خوبی بازی کنیم.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله