ژست «انگشت روی لب» گوتام گامبهیر برای طرفداران RCB پس از پیروزی LSG در آخرین توپ. تماشا کردن

گوتام گابهیر پس از پیروزی LSG در آخرین توپ، طرفداران RCB را ساکت کرد© توییتر

شما او را دوست دارید یا از او متنفر هستید، اما به سادگی نمی توانید او را نادیده بگیرید. گوتام گامبیر شخصیتی است که دوری از تیترها برایش سخت است. پس از پیروزی هیجان‌انگیز لاکنو سوپر جاینتز (LSG) مقابل رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز دوشنبه، ژست گامبیر به طرفداران میزبان، رسانه‌های اجتماعی را به جنون وارد کرد. از آنجایی که لاکنو در مقابل تیم بنگالورو با 1 ویکت پیروز شد، گامبیر واقعاً از کار درآمد.

لاکنو که تنها به 5 ران برای بردن از 6 توپ آخر نیاز داشت، 3 ویکت در دست داشت و جفت مارک وود و جایدو اونادکات در وسط قرار داشتند. RCB موفق شد دو ویکت را از بین آن 6 توپ انتخاب کند، اما ضربه ای که دینش کارتیک، دروازه بان ویکت، روی آخرین توپ اوور انجام داد، باعث شد LSG یک بازی هیجان انگیز را به نمایش بگذارد.

Gambhir پس از برد تیمش قابل درک بود. او پس از دست دادن با بازیکنان RCB، با ژست «انگشت روی لب» به هواداران میزبان اشاره کرد. این ویدیو هم اکنون در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

پیروزی 213 ران سوپر جاینت بر رویال چلنجرز یکی از موفق ترین دویدن های موفق در تاریخ لیگ T20 است. پس از راجستان رویالز (224 در مقابل پادشاهان پنجاب)، هندی های بمبئی (219 در مقابل چنای سوپر کینگز) و راجستان رویالز (219 در مقابل دکن شارژرها) در جایگاه چهارم لیست کلی قرار می گیرد.

RCB خوشحال بود که 212 دوش را روی تخته ثبت کرد و ویرات کوهلی (61)، فاف دو پلسیس (79) و گلن ماکسول (59) بیشترین امتیاز را به ثمر رساندند.

برای LSG، مارکوس استوینیس (65 ​​از 30)، نیکلاس پوران (62 از 19)، و آیوش بادونی (30) انتخاب شدند. این پیروزی لاکنو سوپر جاینتز را در صدر جدول رده بندی IPL 2023 قرار می دهد در حالی که رویال چلنجرز بنگلور به رده هفتم سقوط کرده است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله