“چیزی کم است”: برخورد وحشیانه باتر سابق هند در مقابل ستاره خارجی KKR در IPL 2023

شوالیه سواران کلکته در جریان IPL 2023© BCCI

آکاش چوپرا، بازکننده سابق تیم کریکت هند، از عملکرد آندره راسل برای کلکته نایت رایدرز (KKR) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تحت تأثیر قرار نگرفت. راسل در اولین بازی مقابل پنجاب کینگز شروع خوبی داشت اما در بازی بعدی. در دو بازی، او نتوانست گلزنی زیادی کسب کند و رشید خان او را در آخرین بازی مقابل گجرات تایتانز اخراج کرد. چوپرا قبل از بازی KKR مقابل سان رایزرز حیدرآباد گفت که بازیکنانی مانند رینکو سینگ و کاپیتان نیتیش رانا پیشرفت کرده‌اند اما فرم راسل همچنان یکی از نگرانی‌های اصلی تیم کلکته است.

“کلکته یک تیم در حال چرخش است. به نظر می رسد آنها تیمی با مشکل هستند. خفاش آندره راسل تا به حال اصلاً صحبت نکرده است. به نظر می رسد چیزی در ضربه زدن کم است، اما رینکو سینگ یک روز می آید، ونکاتش ایر یک روز دیگر می آید، و اکنون نیتیش رانا نیز دوش را به ثمر رسانده است.

هم نیتیش رانا و هم ونکاتش ایر در آخرین بازی با GT فرم خود را پیدا کردند و رینکو با 5 شش در پنج توپ همه را خیره‌کننده کرد تا یک برد هیجان‌انگیز برای تیم به ارمغان بیاورد.

چوپرا به طور کلی از واحد ضربه زدن تمجید می کرد و سعی می کرد حدس بزند که آنها چگونه در برابر SRH صف آرایی خواهند کرد.

ونکی ایر در دو بازی خوب بازی کرده است. دستور ضربه زدن او کمی بالا و پایین رفته است. او ممکن است به زدن در شماره 3 ادامه دهد، باز شود یا به شماره 4 برسد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله