چگونه شماره شبا بگیریم؟

1. کارت خود را در دستگاه خودپرداز وارد کنید و از بخش عملیات گزینه تغییر رمز را انتخاب نمایید. برای اطلاع از شرایط ثبت نام استخدامی بانک ملی می توانید بر روی لینک آن کلیک نمایید. به منظور تبدیل شماره حساب به شماره شبا در بانک ایران زمین یا تولید شماره حساب از شبای بانکی بایستی به این لینک رجوع کنید. در این بخش، شماره حساب بانکی خود را در باکس مربوطه وارد کرده و سپس گزینه “دریافت شماره شبا” را انتخاب می کنیم. یکی این که علاقه مندان وارد سایت مذکور می شوند و از قسمت مربوطه اطلاعات خواسته شده را وارد می کنند ، هزینه ای را بابت شرکت در آزمون پرداخت می نمایند. در سایت بانک گردشگری شماره حساب خود را وارد فیلد کرده سپس تصویر امنیتی خواسته شده را درج نموده و بعد شماره شبا را دریافت می کنید. دریافت شماره حساب از روی شماره شبا بانک ملت را از سایت نکس 98 دریافت کنید. وی ادامه داد: گروه مالی ملت به عنوان سهامدار غیرکنترلی در شرکتهایی مانند بیمه البرز، بیمه آسیا، تامین سرمایه امین، توسعه صنایع و صادرات فارس، آهن و فولاد بافق و برخی از شرکتهای پالایشی دارای کرسی هیات مدیره است که با هماهنگیهای انجام شده تعدادی از این شرکتهای غیربورسی نیز در سال جاری در بورس تهران عرضه خواهند شد.

بیگدلی عنوان کرد: گروه مالی ملت به عنوان یکی از نهادهای مالی ثبت شده نزد سازمان بورس در شرکت فرابورس و بورس انرژی دارای کرسی هیات مدیره است و در سایر ارکان نیز دارای سهام قابل توجهی است؛ لذا میتوان این گروه را از مهمترین هلدینگهای فعال در بازار سرمایه عنوان کرد که ضمن تاکید بر هدف سودآوری بر تصمیمات راهبردی بازار سرمایه نیز تاثیرگذار است. 3. در مرحله بعد اطلاعاتی شامل شماره تلفن و سایر اطلاعات حساب به شما نمایش داده می شود. بنابراین حال که با سایت رسمی این بانک و نحوه ثبت نام اینترنتی برای استخدام در بانک ملت آشنا شده اید ، می توانید پیگیری های لازم را انجام دهید تا مبادا از مرحله ای غافل شوید. بانک ملت یکی از بانک های تحت نظر دولت محسوب می شود که در زمان های مختلف ، اقدام به جذب نیروی انسانی می کند و معمولا با برگزاری یک آزمون ورودی فرآیند استخدام را آغاز می نماید. معمولا استخدام بانک ملت توسط فراخوان هایی که از سوی این بانک منتشر می شود ، اطلاع رسانی می گردد و در واقع اگر آزمون استخدامی برای این بانک برگزار شود ، برعکس استخدام بانک ملی که گاهی جزو سازمان های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی است ، مسئولیت آن بر عهده بانک ملت ، می باشد.

تنها وارد سایت رسمی بانک ملت می شوند و از قسمت مربوطه ، فرم مخصوص استخدام را تکمیل می نمایند. گرفتن شماره شبا بانک ملت درون غیر اینصورت با گرفتن صورتحساب و ارجاع آن بـه شعبه مربوطه ضمن پر فرم و انجام مکاتبات لازم با مراکز ذیربط وجه مربوطه بـه حساب واریز خواهد گردید. لازم به توضیح است رمزهای تولیدی برای مدت زمان ۶۰ ثانیه معتبر بوده و پس از آن دیگر قابل استفاده نمیباشند. پس از تکمیل اطلاعات و ثبت کلید تایید ، مشخصات صاحب حساب نمایش داده می شود که در صورت صحت این مشخصات و تائید آن امکان مشاهده و چاپ شماره شبا معادل شماره حساب / شماره قرارداد بانکی متمرکز میسر می گردد. 4. پس از تایید اطلاعات پیامکی برای شما ارسال می شود که نشان دهنده فعالسازی رمز پویا خواهد بود. شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار «شبا» نامیده میشود، شمارهای است 24 رقمی که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی ایران مشخص میکند.آشنایان و طرفهای تجاری شما با استفاده از «شبا» میتوانند بدون نیاز به ذکر نام بانک، نام یا کد شعبه، نوع حساب و اطلاعات نظیر آن، بصورت الکترونیکی وجه برایتان حواله کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در قالب این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رسید، طرفین سطح همکاری های خود را در امور بانکی و همچنین دیگر زمینه های مورد توافق، ارتقا خواهند داد. با این وجود شاید ده ها برنامه ها و یا سایت هایی در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند که شما با استفاده از شماره کارت و شماره حساب می توانید اقدام به دریافت شماره شبا خود نمائید. برای هر حسابی که دارید، می توانید یک شبای مخصوص به آن دریافت کنید. ۱ـ هنگام دریافت پاکت محتوی شناسه مشتری و رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی، از باز و مخدوش نبودن پاکت اطمینان حاصل نموده و در صورت مخدوش بودن مسئول شعبه را مطلع نمایید. 2. از زیر منوی بانکداری الکترونیکی رمز نگار ملت را انتخاب کنید. ۲ـ هنگام ورودِ شناسه مشتری و رمز ورود سامانه بانکداری اینترنتی، از عدم رویت آن توسط دیگران اطمینان حاصل نمایید.