«چگونه سوریاکومار یاداو دربرگیرنده-حذف معنا دارد»: ستاره سابق هند از منتخبان BCCI در تیم نهایی WTC سؤال می کند

خفاش Suryakumar Yadav در برابر استرالیا در طول آزمون ناگپور.© BCCI

آکاش چوپرا، بازیکن سابق کریکت هند، انتخاب کنندگان تیم کریکت هند را به خاطر دادن تنها یک مسابقه آزمایشی به سوریاکومار یاداو و سپس حذف او از تیم زیر سوال برد. تیم ملی هند روز سه‌شنبه برای حضور در فینال مسابقات قهرمانی جهان مقابل استرالیا اعلام شد. در حالی که بازگشت آجینکیا راهانه به ترکیب برجسته بود، حذف سوریاکومار برخی از ابروها را برانگیخت. سوریاکومار پس از موفقیت‌های خود در T20، برای سری آزمایشی چهار مسابقه‌ای که در ماه فوریه تا مارس امسال برگزار شد، به تیم هندی اعزام شد. با این حال، ضربه زن راست دست تنها در یک بازی به او داده شد که در آن او در تنها اینینگ های خود 8 ران از 20 توپ به ثمر رساند.

در حالی که چوپرا از حضور رهانه در فینال WTC ابراز خوشحالی کرد، از نحوه برخورد انتخاب کنندگان با سوریاکومار انتقاد کرد.

“خوشحال برای رهانه. اما چگونه شامل شدن-حذف SKY معنی دارد؟؟ انتخاب کنید کیون کیا…کار لیا توه ek match ke baad drop کیون کیاچوپرا پرسید؟

اخیراً، سوریاکومار نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. او در IPL 2023 در 6 مسابقه 123 دوش به ثمر رسانده و برای هندزان بمبئی بازی کرده است.

از سوی دیگر، رهانه با 209 دوش در 5 بازی، سومین گلزن برتر فصل جاری IPL است. او میانگین 52.25 و نرخ ضربه 199.05 دارد.

در جام رانجی که اخیراً به پایان رسیده است، رهانه 634 دوش در 11 اینینگ با میانگین 57.63 برای بمبئی به ثمر رساند. در آن 11 اینینگ، او دویست ضربه زد، از جمله دو صد (204). میانگین او در مبارزات انتخاباتی حتی بالاتر از میانگین کلاس اول حرفه ای 47.12 بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله