چگونه سرخپوستان بمبئی، ویکت IPL دوشیزه آرجون تندولکار را جشن گرفتند. تماشا کردن

تماشا کنید: هندی‌های بمبئی چگونه ویکت IPL Maiden Arjun Tendulkars را جشن گرفتند

برای جشن گرفتن اولین ویکت خود در مسابقات، مدیریت MI یک کیک ویژه برای آرجون گرفت.© توییتر

آرجون تندولکار اولین ویکت لیگ برتر هند (IPL) خود را در حالی به دست آورد که هندیز بمبئی (MI) روز سه شنبه در ورزشگاه راجیو گاندی در حیدرآباد سانرایزرز حیدرآباد (SRH) را با 14 ران شکست داد. به منظور کسب سومین پیروزی متوالی MI، آرجون در حالی که خونسردی خود را حفظ کرد، بیستمین اوور اصلی اینینگ ها را به دست آورد. آرجون بوونشوار کومار از SRH را حذف کرد و روهیت شارما به راحتی از روی جلد عکس گرفت.

برای جشن گرفتن اولین ویکت خود در مسابقات، مدیریت MI یک کیک ویژه برای آرجون گرفت.

هنگام بحث در مورد استراتژی های خود پس از بازی، آرجون گفت که قصد دارد با کاسه یورکی های عریض بپردازد. آرجون اظهار داشت که او اغلب در مورد بازی با پدرش ساچین بحث می کند و آنها با هم بحث های تاکتیکی دارند.

“برنامه من این بود که فقط یک کاسه را پهن کنم و ضربه زن ها را به پهلوی بلندتر بزنم. من در حال خارش بودم، بله. من عاشق بولینگ هستم و خوشحالم که هر زمان که بخواهم کاسه می زنم. [Sachin and him] در مورد کریکت زیاد صحبت کنید ما در مورد تاکتیک ها و برنامه ها صحبت می کنیم. من فقط روی آزادی و طول هایی که می خواهم کاسه کنم تمرکز کردم. اگر نوسان کند، یک امتیاز است. آرجون در مراسم ارائه پس از بازی گفت.

با آمدن به این مسابقه، پنجاه کامرون گرین و به دنبال آن جیسون بهرندورف، رایلی مردیت و پیوش چاولا به هندی‌های بمبئی کمک کرد تا با 178 برد در لیگ برتر هند (IPL) به پیروزی 14 ران دست پیدا کنند. ) مسابقه 2023 در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در اینجا روز سه شنبه.

برای MI، بهرندورف، مردیث و چاولا هر کدام دو ویکت در حالی که آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را به دست آورد. مایانک آگاروال با 48 از 41 بیشترین گل را برای حیدرآباد به ثمر رساند در حالی که هاینریش کلاسن در 16 توپ 36 گل سریع زد. آرجون با اولین ویکت IPL خود این برد را قطعی کرد و سه برد متوالی را برای سرخپوستان بمبئی رقم زد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله