چه کسی باید جایگزین MS Dhoni به عنوان Skipper CSK شود؟ ستاره سابق هند پاسخ روشنی دارد

عکس فایل MS Dhoni.© BCCI/IPL

کیدار جاداو، بازیکن سابق تیم هند و ستاره سابق CSK، احساس می‌کند که روتوراج گایکواد باید جانشین MS Dhoni به عنوان کاپیتان فرنچایز باشد. انتظار می‌رود که IPL 2023 آخرین فصل Dhoni به عنوان بازیکن در این تورنمنت غنی از پول نقد باشد. جاداو همچنین از بن استوکس به عنوان یک مدعی احتمالی برای پست کاپیتان CSK یاد کرد، اما او اضافه کرد که ستاره انگلیسی باید در فصل جاری واقعاً خوب بازی کند تا در رقابت برای این نقش باقی بماند.

“من فکر می کنم Ruturaj Gaikwad می تواند کاپیتان CSK بعد از MS Dhoni باشد. بن استوکس نیز کاپیتان بالقوه دیگری به همراه Ravindra Jadeja است. اما برای این منظور استوکس باید امسال واقعاً خوب برای CSK بازی کند. در دسترس بودن موضوع دیگری است. بنابراین فکر می کنم Rituraj Kedar Jadhav که مفسر IPL و متخصص JioCinema است، گفت: Gaikwad بهترین گزینه برای کاپیتان CSK بعد از MS Dhoni است.

CSK با مبلغ هنگفت 16.25 کرور روپیه در حراجی IPL 2023 با استوکس قرارداد امضا کرد. از سوی دیگر، روتوراج گایکواد از سال 2019 در تیم CSK حضور دارد.

در حالی که او در اولین فصل حضورش در این فرنچایز شانس خود را پیدا نکرد، گایکواد در سال 2020 شش بازی انجام داد و از آن زمان به بعد هرگز به عقب نگاه نکرد.

در طول سال‌ها، بازکن راست‌دست به ستون فقرات خط حمله CSK تبدیل شده است. او در IPL با خفاش میانگین بالای 40 دارد در حالی که نرخ ضربه او بیش از 130 است.

شایان ذکر است که دونی قبل از IPL 2022 باتوم کاپیتانی را به Jadeja سپرد، اما نمایش ضعیف تیم در فصل باعث شد Jadeja وظیفه رهبری را در اواسط راه ترک کند و Dhoni دوباره این نقش را بر عهده بگیرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله