“چه کاری را در خانه انجام دهم؟”: ستاره تایتان گجرات، موهیت شارما، داستان احساسی بازگشت IPL را روایت می کند.

موهیت شارما در بازی GT vs PBKS به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد© BCCI/Sportzpics

در حالی که گجرات تایتانز روز پنجشنبه در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 با 6 ویکت بر پنجاب کینگز پیروز شد، قهرمان جدیدی برای مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شد. او کسی نبود جز موهیت شارما کهنه کار، که در مقطعی از دوران حرفه ای خود یک ملی پوش هندی بود. موهیت که سال گذشته تنها در گواجرات به‌عنوان توپ‌زن تور بازی کرد، پاداش‌های تلاش سخت خود را درو کرد و امسال بخشی از تیم اصلی تیم شد. موهیت پس از بازی عالی خود در برابر پنجاب، بازگشت IPL خود را با داستانی احساسی باز کرد.

موهیت در صحبت‌های بعد از بازی فاش کرد که با Ashish Nehra سرمربی گجرات تایتانز تماس گرفته است تا به عنوان یک توپ‌زن تور به تیم ملحق شود. او فکر می کرد که اگرچه نقش بازی نیست، اما بهتر از خانه نشینی است.

“هیجان، اما همچنین عصبی بودن در مورد بازگشت پس از چند سال وجود داشت. من در این بین کریکت داخلی بازی کردم. سال گذشته پس از بازگشت از یک عمل جراحی کمر، کریکت داخلی بازی کردم. افراد زیادی نمی دانستند که من داخلی بازی می کنم. از آشو تماس گرفتم. پا برای ماندن در تیم.(Mujhe laga ghar baithkey bhi kya karunga) من فکر کردم بهتر از این است که در خانه بمانم (در مورد نت بولر بودن برای GT پارسال) نت بولر بودن چیز بدی نیست. محیط در GT بسیار عالی است.

در این مسابقه، موهیت موثرترین پرتاب کننده گجرات بود که در سهمیه 4 اور خود، تنها با 18 ران دو ویکت را به دست آورد.

موهیت پس از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن مسابقه، مربی نهرا را به خاطر اعتمادی که به او کرد، قدردانی کرد.

“من اوقات خوبی را در این مکان سپری کردم. فکر کردم به تغییراتم پایبند باشم، در اوورهای میانی با هاردیک گپ زدم، خوشبختانه نتیجه داد. شما باید سخت تمرین کنید، 100 درصد خود را بدهید. وضعیت، و به اصول پایبند باشید. پس از 10 اور به من نقشی داده شد. اعتبار به مربی می رسد که نقش همه را در تیم مشخص کرده است.”

موهیت آخرین بار در فصل 2019 در IPL بازی کرد و سال گذشته بخشی از واحد بولینگ خالص تایتانز بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله