“چهارسر ران و…”: ویرات کوهلی درباره 3 چیزی که از بیماری ام اس دونی “التماس می کند، قرض می گیرد و می دزدد”

عکس فایل MS Dhoni (سمت چپ) Virat Kohli.© AFP

ویرات کوهلی و کاپیتان سابق تیم، ام اس دونی، رفاقت بزرگی با یکدیگر دارند. دهنی پیش از آنکه در 15 آگوست 2020 در بالاترین سطح آن را کنار بگذارد، به تدریج باتوم کاپیتانی را به کوهلی سپرد. کوهلی در حالی که تیم هند را در پشت سر گذاشتن دونی بر عهده داشت، از آموختن و دریافت پیشنهادات ابایی نداشت. از ضربه گیر ویکت. این باعث شد که کوهلی به یک کاپیتان بسیار بهتر تبدیل شود. با این حال، این تنها زیرکی تاکتیکی دونی نیست که کوهلی می خواهد از آن استفاده کند. در یک تعامل اخیر، او فاش کرده است که دوست دارد “چهارسر ران، ساق پا، خونسردی” Dhoni را داشته باشد.

کوهلی این را در حین سخنرانی در یک جلسه پرسش و پاسخ در ویدئویی که در جیو سینما منتشر کرد، افشا کرد.

زمانی که از کوهلی در مورد سه چیز پرسیده شد که دوست دارد از دونی “گدایی کند، قرض بگیرد و بدزدد”، کوهلی پاسخ داد: “چهارسر ران، ساق پا، خونسردی.”

کوهلی و دونی هر دو بخشی از لیگ برتر هند هستند. علیرغم نزدیک شدن به 42 سالگی، دونی هیچ نشانه ای از عشق را از خود نشان نمی دهد، زیرا بازیکن همچنان به گسترش جذابیت خود در رویداد بزرگ با مهارت سخت و دستکش هوشمند خود در پشت کنده ها ادامه می دهد. ضربه‌زن راست‌دست، که نسبت به حالت معمولی ضربات خود پایین‌تر می‌آید، در نسخه در حال انجام IPL با نرخ ضربات 210.71 ضربه زده است.

از طرفی کهلی نیز فصل خوبی را پشت سر می گذارد زیرا این بازیکن در رقابت برای نارنجی پوش است. او در 6 مسابقه 279 دوش با میانگین 55.80 به ثمر رسانده است. نرخ ضربه او 142.35 است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله