چنای سوپر کینگز یازدهم مقابل پایتخت دهلی را پیش بینی کرد، IPL 2023: آیا Ambati Rayudu برش را انجام خواهد داد؟

Chennai Super Kings در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

چنای سوپر کینگز به دنبال ادامه روند پیروزی خود خواهد بود زیرا تیم تحت رهبری MS Dhoni به مصاف دهلی کپیتالز در یک رویارویی حساس لیگ برتر هند (IPL) 2023 در چنای در روز چهارشنبه خواهد رفت. در دو مسابقه اخیر، CSK به لطف پیروزی مقابل لاکنو سوپر غول‌ها و پیروزی مقتدرانه مقابل هندی‌های بمبئی، سه امتیاز کسب کرده است. تیم به خوبی در جدول امتیازات قرار گرفته است و پیروزی در برابر تیم ته‌نشینی DC می‌تواند شانس آن‌ها را برای صعود به پلی‌آف به طور گسترده افزایش دهد.

Ruturaj Gaikwad و Devon Conway یک بار دیگر انتظار می‌رود که برای CSK بازی را باز کنند و این دو تا کنون از فرم درخشانی در این رقابت برخوردار بوده‌اند. آجینکیا راهان شماره 3 خواهد بود و با توجه به میزان ضربات او در IPL 2023، پست جدیدی را برای این تیم در اختیار گرفته است.

Shivam Dube یکی از داستان‌های موفقیت CSK در این فصل بوده است و به همراه معین علی، استحکام خاصی را با Ravindra Jadeja و MS Dhoni فراهم می‌کند. Dhoni خودش را به عنوان یک تمام کننده حفظ کرده است و انتظار می رود که یک بار دیگر در اوورهای پایانی نقش او را داشته باشد.

در ترکیب بولینگ، ماهیش تیکشانا با کمک جادجا و معین گزینه اصلی چرخش خواهد بود. پیسرها – متیشا پاتیرانا و توشار دشپنده – نیز انتظار می‌رود جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم حفظ کنند و نقش بزرگی در کمک به دیپاک چهار با تجربه ایفا کنند.

یازدهم پیش بینی شده CSK: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا راهانه، شیوام دوبه، معین علی، راویندرا جادجا، ام اس دونی (C)، دیپاک چهار، ماهیش تیکشانا، متیشا پاتیرانا، توشار دشپنده

موضوعات ذکر شده در این مقاله