چنای سوپر کینگز یازدهم مقابل هندی‌های بمبئی را پیش‌بینی کرد، IPL 2023: آیا میچل سانتنر برای خود جایی خواهد یافت؟

چنای سوپر کینگز در بازی روز شنبه خود در IPL 2023 مقابل هندی‌های بمبئی به مصاف هم می‌رود. تیم تحت رهبری MS Dhoni پس از تقسیم امتیاز با لاکنو سوپر غول‌ها، در رویارویی قبلی خود به دلیل باران، به این مسابقه خواهد آمد. در دیدار قبلی خود در این فصل، CSK یک پیروزی با هفت ویکت با آجینکیا راهانه و راویندرا جادجا به ثبت رسانده بود. میچل سانتنر بازیکن همه جانبه نیوزیلند نیز دو ویکت اسکالپ کرد اما در چند بازی گذشته نیمکت نشین بوده است. او به احتمال زیاد در بازی امروز جای ماهیس تکشانا را خواهد گرفت.

CSK پس از تحمل شکست از پنجاب کینگز در آخرین بازی هیجانی در 30 آوریل، امیدوار است که شانس آنها در دومین بازی بعد از ظهر در خانه تغییر کند.

دوون کانوی (414 دوش) و روتوراج گایکواد (354 دوش) شروع‌های قدرتمندی ارائه کرده‌اند، اما میانه‌روها نتوانسته‌اند در مواقعی از آنها استفاده کنند و اتاق فکر و طرفداران را سرگردان کرده است.

در حالی که آجینکیا راهان باتجربه وزن خود را مانند شیوام دوبه بالا کشیده است، CSK امیدوار است که آمباتی رایودو و معین علی بتوانند با نزدیک شدن به پایان مسابقات به این موقعیت دست یابند.

بخش بولینگ با بازگشت دیپک چهار تقویت شده است. با این حال، بولرهایی مانند توشار دشپنده (17 ویکت، نرخ اقتصادی: 12.11) نشت دویدن علیرغم برداشتن ویکت‌ها، به هدف تیم آسیب رسانده است.

Jadeja، که در توپ بسیار درخشان بوده است، اما در باب چوب، مانند همیشه کلید CSK به همراه دیگر اسپینرهای Maheesh Theekshana و Moeen Ali خواهد بود.

درخواست هایی برای بازی میچل سانتنر در ترکیب XI وجود دارد، زیرا او می تواند جدا از بازی های بولینگ خود با خفاش هم کار کند، اما باید دید که آیا تیم او را برای Moeen یا Theekshana خواهد آورد.

XI پیش بینی شده CSK در برابر MI: دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آجینکیا رهانه، شیوام دوبه، معین علی، ام اس دونی (سی اند دبلیو کی)، راویندرا جادجا، میچل سانتنر/ماهیش تیکشانا، دیپاک چهار، متیشا پاتیرانا، توشار دشپنده

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله