چنای سوپر کینگز یازدهم مقابل سان رایزر حیدرآباد را پیش بینی کرد: آیا بن استوکس بازخواهد گشت؟

چنای سوپر کینگز (CSK) در حالی که روز جمعه در استادیوم MA Chidambaram به مصاف SunRisers Hyderabad (SRH) می‌رود، به قلعه خود بازمی‌گردند. CSK در 19 بازی از 23 بازی اخیر خود در Chepauk پیروز شده است، در حالی که SRH هنوز آنها را در جاده شکست نداده است. بن استوکس ستاره همه کاره CSK که به دلیل مصدومیت انگشت پا از میادین دور شده است، در تمرین تور شرکت کرد و برای انتخاب در دسترس است. با این حال، با توجه به اینکه CSK به یک بازی برنده چشم دوخته است، جالب است که ببینیم آیا CSK یک یا دو تغییر در XI بازی خود ایجاد خواهد کرد یا خیر.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند ترکیب تیم CSK برای بازی مقابل SRH باشد:

ضربه‌زنان CSK توانسته‌اند امتیازات خوبی به دست آورند، به لطف شروع‌هایی که دوون کانوی و روتوراج گایکواد در صدر قرار دادند.

در همین حال، Ajinkya Rahane و Shivam Dube همه کاره موفق شده اند چند ضربه تاثیرگذار داشته باشند.

در مرتبه میانی، آمباتی رایودو هنوز نتوانسته است لمس جادویی خود را پیدا کند، در حالی که راویندرا جادجا نیز تا کنون با خفاش مبارزه کرده است. با این حال، جادجا در کنار همکار همه جانبه معین علی، مشتری دستی توپ بوده است. حضور MS Dhoni می تواند در برابر یک خط بولینگ قدرتمند SRH کلیدی باشد.

در حالی که واحد ضربه زنی CSK در حال یافتن دوها بوده است، بوللرها ناسازگار بوده اند.

پیسر متیشا پاتیرانا در بازی مقابل RCB کار تحسین برانگیزی انجام داد، اما نمی توان همین را در مورد دیگران گفت، اگرچه توشار دشپنده با هر بازی بهتر شده است.

استوکس ممکن است جایگزین هموطن انگلیسی Moeen در ترکیب اصلی شود، اما این بسیار بعید به نظر می رسد.

CSK پیش بینی XI در مقابل SRH: Ruturaj Gaikwad، Devon Conway، Ajinkya Rahane، Ambati Rayudu، Shivam Dube، Moeen Ali، Ravindra Jadeja، MS Dhoni، Matheesa Pathirana، Mahesh Theekshana، Tushar Deshpande.

موضوعات ذکر شده در این مقاله