چنای سوپر کینگز یازدهم مقابل راجستان رویالز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا بن استوکس برای CSK بازخواهد گشت؟

Chennai Super Kings در حال فعالیت در IPL 2023© BCCI

چنای سوپر کینگز به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر هند (IPL) 2023 خواهد بود که در دیداری مهم روز پنجشنبه در جیپور به مصاف راجستان رویالز رفتند. تیم تحت رهبری MS Dhoni تا به حال در مسابقات بسیار چشمگیر بوده است و آنها با پیروزی جامع مقابل Kolkata Knight Riders مقام اول را به دست آوردند. Ajinkya Rahane و Shivam Dube بازیگران ستاره با خفاش بودند، در حالی که Maheesh Theekshana و Matheesha Pathirana با توپ خوب بودند زیرا قهرمانان چهار دوره در آن مسابقه بسیار راحت به نظر می رسیدند.

در مقابل RR، Ruturaj Gaikwad و Devon Conway یک بار دیگر انتظار می‌رود که بازی را باز کنند. هر دو باتر تا کنون از فرم خوبی برخوردار بوده اند و برای پایه گذاری یک اینینگ بزرگ بسیار مهم خواهند بود. رهانه در حال حاضر در شماره 3 خواهد بود و در حال حاضر بهترین نرخ ضربه را در رقابت ها دارد. Shivam Dube و Moeen Ali ستاره‌های CSK خواهند بود.

راویندرا جادجا بازیکن همه‌جانبه در رده‌های میانی پایین‌تر خواهد بود، زیرا دونی در اورهای پایانی مسابقه می‌زند و دوندگی‌های حیاتی او تا کنون برای تیمش بسیار ارزشمند بوده است.

در بخش بولینگ، Theekshana گزینه چرخشی خواهد بود که Pathirana، Akash Singh و Tushar Desphande یک حمله قدرتمند اما کمی کم تجربه را تشکیل می دهند.

یازدهم پیش بینی CSK: روتوراج گایکواد، دوون کانوی، آجینکیا رهانه، شیوام دوبه، معین علی، راویندرا جادجا، ام اس دونی (ج/هفته)، توشار دشپانده، ماهیش تیکشانا، ماتیشا پاتیرانا، آکاش سینگ

موضوعات ذکر شده در این مقاله