چنای سوپر کینگز پیش بینی یازدهم مقابل کلکته نایت رایدرز، IPL 2023: CSK احتمالا نام تیم بدون تغییر را دارد

CSK احتمالاً تیمی را بدون تغییر نام خواهد برد زیرا برد آنها را به پلی آف می برد.© AFP

چنای سوپر کینگز (CSK) روز یکشنبه در ورزشگاه MA Chidambaram در لیگ برتر هند به مصاف کلکته نایت رایدرز (KKR) می رود. CSK با کسب 15 امتیاز در 12 مسابقه در موقعیت بهتری برای صعود به مرحله بعدی قرار دارد. تیم تحت رهبری MS Dhoni با دو برد در جهش وارد مسابقه می شود و مانند همیشه، شکست دادن در “لانه” خود سخت خواهد بود. CSK احتمالاً یک تیم بدون تغییر را نام می برد زیرا پیروزی در روز یکشنبه باعث می شود آنها در پلی آف حضور داشته باشند.

در اینجا چیزی است که ما فکر می کنیم می تواند XI بازی Chennai Super Kings در برابر Kolkata Knight Riders باشد:

در بالا، دوون کانوی (420 دوش) و روتوراج گایکواد شروع‌های محکمی ارائه کرده‌اند. Ajinkya Rahane و Shivam Dube از وضوح نقش‌هایی که به آنها محول شده است سود می‌برند و دندان‌های حیاتی در ترکیب CSK بوده‌اند.

اگرچه معین علی، راویندرا جادجا و آمباتی رایودو تأثیر مطلوبی نداشته اند، CSK موفق شده بازی ها را برنده شود.

حضور MS Dhoni در نظم همیشه یک تهدید برای تیم های مخالف بوده است.

بولرها، به ویژه ماتیشا پاتیرانا، کار را برای کاپیتان انجام داده اند. توشار دشپنده، هرچند گران، موفق به گرفتن ویکت شده است. اسپینرها – Jadeja، Moeen و Maheesh Theekshana – در اعمال فشار بر ضربات مخالفان موثر بوده اند.

CSK پیش بینی XI در مقابل KKR: دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آجینکیا راهان، شیوام دوبه، آمباتی رایودو، معین علی، راویندرا جادجا، ام اس دونی، دیپاک چهار، ماهیش تیکشانا، متیشا پاتیرانا

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله