چلسی به عنوان قهرمانی لیگ برتر صعود کرد ، بازگشت منچستر یونایتد برای شکست دادن وستهام


منچستر یونایتد روز شنبه با نتیجه 3-1 وستهم را مغلوب کرد ، در حالی که چلسی با همان امتیاز بالاتر از لیدز در لیگ برتر صعود کرد در حالی که هواداران برای اولین بار در 9 ماه گذشته به لیگ برتر انگلیس بازگشتند. یونایتد در استادیوم لندن عقب افتاد ، اما برای پنجمین بازی متوالی در لیگ خارج از خانه به پیروزی رسید چون یک حمله رعد اسا با سه گل از پل پوگبا ، میسون گرینوود و مارکوس راشفورد پس از نیمه وقت در یک طلسم 13 دقیقه ای جدول ها را برگرداند. یونایتد که در 9 بازی پیاپی در لیگ پیروز شده است ، اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد ، یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی است که قبلاً با نتیجه 2-0 از فولام عبور کرد.

اخبار

اوله گونار سولسکایر با برونو فرناندس و راشفورد روی نیمکت شروع به تلاش برای تازه نگه داشتن دو نفر از ستاره های خود برای سفر حساس روز سه شنبه لیگ قهرمانان اروپا به RB لایپزیگ کرد.

اما بعد از گل توماس سوسكك كه هفت دقیقه قبل از شروع نیمه وقت به نیمه نهایی برتری رسید ، آنها برای الهام بخشیدن به نیمه دوم لازم بودند.

چکشها با تشویق 2000 هوادار در استادیوم غارنوردی 60،000 نفری خود ، باید بیشتر جلو می افتادند اما فرصت های خود را از دست می دادند.

پوگبا در دقیقه 65 با یک ضربه عالی از راه دور مسابقه را شروع کرد و دقایقی بعد یونایتد پیش بود ، گرینوود چرخید و در منطقه شلیک کرد.

در حالی که یونایتد قصد داشت برتری خود را افزایش دهد ، راشفورد به تیر دروازه برخورد کرد و این مهاجم انگلیس بود که 12 دقیقه از زمان بازی گذشته نتیجه 3-1 را رقم زد.

سولسکایر گفت: “وقتی شما 1-0 هستید ، 2-0 پسران هنوز باور دارند و این شخصیت مهم است.” “در پایان فصل شما به عملکرد اهمیت نمی دهید.”

چلسی بالا می رود

چلسی همچنین با یک گل نزول به پیروزی 3-1 رسید زیرا هواداران برای اولین بار از ماه مارس به استمفوردبریج بازگشتند.

فرانک لمپارد ، سرمربی چلسی گفت: “احساس حمایت از آنها خوب بود.” “2،000 زیاد به نظر نمی رسد ، اما سر و صدایی که می توانند ایجاد کنند باورنکردنی بود. این یک قدم آزمایشی است اما از بازگشت آنها خوشحال است.”

پاتریک بامفورد با استفاده از تردید در دفاع چلسی برای دور زدن ادوارد مندی و گلزنی در هشتمین گل فصل خود ، یک ضربه شوک زودهنگام به لیدز داد.

با این حال ، مردان لمپارد اکنون در 16 مسابقه در تمام مسابقات شکست نخورده اند و نشان دادند که چرا با پیروزی راحت به یک پیروزی راحت ، مدعی جدی قهرمانی هستند.

تیمو ورنر با پاکسازی ضربه سر دروازه شریک اعتصابی خود بر روی تیر افقی ، واکنش سریع ژیرود را تکذیب کرد.

با این حال ، ژیرود که چهارشنبه در لیگ قهرمانان چهار گل مقابل سویا به ثمر رساند ، یک مسابقه نادر را در لیگ برتر کسب کرد ، در 27 دقیقه عبور از پاس کم ریس جیمز به تساوی رسید.

ایلان مسلیر در دروازه لیدز اطمینان داد که ورنر یک شب ناامیدکننده را مقابل دروازه ادامه خواهد داد ، اما سرانجام چلسی موقعیت خود را شمرد وقتی کورت زوما با ضربه سر به گوشه میسون مانت رفت.

و در زمان توقف ، ورنر برای تأمین هر سه امتیاز ارائه دهنده کریستین پولیشیچ شد.

سفر دریایی در شهر

سیتی که در 9 مسابقه ابتدایی خود تنها چهار پیروزی کسب کرده بود ، پس از ساخت 5 بر 0 مقابل برنلی در هفته گذشته ، نشانه های شومی دارد که در حال بازگشت به بهترین شکل خود است.

آنها شروع خوبی در اتحاد داشتند ، در حالی که رحیم استرلینگ آنها را در دقیقه 5 جلو انداخت تا خشکسالی گل اخیر خود را به پایان برساند ، پس از یک توپ توپی سنگین کوین دی بروین.

پس از سقوط استرلینگ توسط یواخیم آندرسن ، دی بروین در هفتادمین بازی گواردیولا به عنوان سرمربی ، امتیاز را از روی نقطه پنالتی دو برابر کرد.

گواردیولا ضمن ابراز نارضایتی از هدر دادن تیمش مقابل دروازه ، خوشحال بود که چهارمین کلین شیت متوالی را به ثمر رساند.

تبلیغ شده

وی به بی بی سی گفت: “این فصل به نظر می رسد تیم های زیادی درگیر خواهند شد.” “همه می توانند همه را شکست دهند. در این ماه صعود به لیگ قهرمانان مهم بود ، اکنون ما روی لیگ برتر تمرکز کرده ایم. این یک فصل طولانی خواهد بود.”

پیش از این ، دومینیک کالورت لوین یازدهمین گل فصل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند تا یک امتیاز برای اورتون در تساوی 1-1 برابر برنلی مبارز ، که زودتر از طریق رابی بردی پیش افتاد ، نجات دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله