چشم به راه پلی آف برث، ویرات کوهلی و فاف دو پلسیس می توانند کلیدی برای RCB در مقابل Toppers GT باشند

رویال چلنجرز بنگلور در آخرین بازی مرحله لیگ IPL می‌داند که دقیقاً چه چیزی از آنها برای واجد شرایط شدن در پلی آف لازم است، زمانی که روز یکشنبه در بنگالورو با گجرات تایتانز برتر جدول روبرو شوند. در حالی که ویرات کوهلی به بهترین حالت خود بازگشته است و کاپیتان فاف دو پلسیس با بیش از 600 دویدن در این فصل از جلو پیشتاز است، RCB امیدوار است دو نفره افتتاحیه خیره کننده خود را در این بازی که باید برای آنها برنده شود، آغاز کند. رویال چلنجرز بنگلور که در حال حاضر در جایگاه چهارم قرار دارد، نسبت به هندی‌های بمبئی (-0.128) که در اولین بازی یکشنبه مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد و راجستان رویالز قرار گرفته‌اند، نرخ خالص بهتری (NRR) 0.180 دارد.

علاوه بر بازی در مقابل تماشاگران خانگی محبوب خود که با صدای بلند از آنها حمایت خواهند کرد، مزیت دیگر تیم دو پلسیس این است که آنها در آخرین بازی دور لیگ در عصر یکشنبه حضور خواهند داشت و تا آن زمان RCB از نتیجه بازی مطلع خواهد شد. دوئل بین MI و SRH در بمبئی.

با این حال، اگر آنها به مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز ببازند، هیچ معنایی نخواهد داشت، تیمی فوق‌العاده بدون ذره‌ای تردید و به طور تحسین‌برانگیزی توسط ستاره همه‌جانبه هاردیک پاندیا در طول فصل رهبری می‌شود، که پاداش آن کسب رتبه اول در دو لیگ برتر است. با شانس واقعی برای حفظ عنوانی که در فصل افتتاحیه خود به دست آوردند.

در حالی که گجرات تایتان ها با 18 امتیاز پس از پیروزی در 9 مسابقه و باخت در 4 مسابقه پیشتاز هستند، RCB در امتیازات پیش از بازی خود در ورزشگاه ام چیناسوامی با MI، RR برابری می کند.

با ورود به این بازی، هر دو تیم به پیروزی‌های بزرگی دست می‌یابند، GT بر سان رایزرز حیدرآباد با 34 ران و RCB با هشت ویکت بر قهرمان 2016 با هشت ویکت پس از صد درخشش توسط کوهلی، ششمین ویکت در کل IPL.

RCB مطمئناً از نحوه تعقیب یک هدف 186 در حمله قبلی خود علیه SRH، با شلیک کوهلی و دو پلسیس، اطمینان حاصل می کند.

با این حال، مسابقه مقابل GT با توجه به نوع منابعی که حریفان RCB دارند و اعتماد به نفسی که در مسابقات خود دارند، یک بازی توپ متفاوت خواهد بود.

جالب است که ببینیم مثلث کوهلی، دو پلسیس و گلن ماکسول چگونه وظایف خود را در برابر GT انجام می دهند.

دو پلسیس آفریقای جنوبی، که دارای کلاه نارنجی برای به ثمر رساندن بیشترین دوش است، تاکنون 631 ران در 13 بازی به دست آورده است. او همچنین با کسب بیشترین تعداد شش ها (34) در جدول پیشتاز است. این در حالی است که کهلی با 438 دوش در رتبه ششم فهرست برترین گلزنان قرار دارد.

با این حال، اتکای بیش از حد RCB به کوهلی، دو پلسیس و ماکسول یکی از دلایل اصلی نگرانی بوده است و اگر بولرهای GT بتوانند در مراحل اولیه نفوذ کنند، بازدیدکنندگان آس‌ها را حفظ خواهند کرد.

محمد سراج در این فصل توپ گیر برجسته RCB بوده است و در کنار وین پارنل، دوباره باید مسئولیت هدایت حمله بولینگ آنها را بر عهده بگیرد.

با توپ، آنها در برابر بازیکنانی مانند شوبمن گیل، وریدیمن ساها، دیوید میلر، راهول تواتیا و کاپیتان جی تی پاندیا قرار خواهند گرفت.

مانند کوهلی، گیل، که به عنوان جانشین ماشین اجرا از دهلی در نظر گرفته می شود، نیز یک قرن از راه می رسد و به دنبال ایجاد لحن در برابر RCB خواهد بود.

مبارزان باتجربه ای مانند محمد شامی، رشید خان و موهیت شارما یک حمله بولینگ بسیار رقابتی را برای GT انجام می دهند، اما آنها وظیفه خود را در برابر تیمی که یکی از بزرگان امروزی بازی را تشکیل می دهد، قطع می کنند.

تا آنجا که به آب و هوا مربوط می شود، احتمال بارش باران وجود دارد که RCB و طرفداران آنها را خوشحال نمی کند.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج روات، آویناش سینگ، مانوج بانداژ، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک (هفته‌انه)، سیدارت کائول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرور، گلن ماکسول، محمد سراج، پارنل، هارشال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، کیدار جاداو.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، شوبمن گیل، دیوید میلر، آبیناو منوهار، سای سودارسان، وریدیمن ساها، متیو وید، رشید خان، راهول تواتیا، ویجی شانکار، محمد شامی، آلزاری جوزف، یاش دیال، پرادیپ سانگوان، دارشان جهان یندکانده ، آر. سای کیشور، نور احمد، داسون شانکا، اودئان اسمیت، کی اس بهارات، شیوام ماوی، ارویل پاتل، جاشوا لیتل و موهیت شارما.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله