“چرا غافلگیر شدی؟”: واکنش ویرات کوهلی به سخنان “103 متر شش” مربی بولینگ RCB طلای خالص است. تماشا کردن

ویرات کوهلی روز پنجشنبه رکورد برابر قرن ششم در لیگ برتر هند (IPL) را به شدت مورد انتقاد قرار داد تا رویال چلنجرز بنگلور (RCB) را برای پیروزی در بازی خود در برابر سان رایزر حیدرآباد قدرتمند کند. کوهلی، که آخرین بار در سال 2019 یک قرن در IPL گلزنی کرد، با 100 گل تنها 63 توپ را به ثمر رساند و 12 توپ چهار و چهار شش توپ را شکست، در حالی که RCB با چهار توپ و هشت ویکت خالی، 187 توپ را تعقیب کرد. کوهلی و فاف دو پلسیس (71 امتیاز از 47) که برای زنده ماندن در رقابت های پلی آف به پیروزی نیاز داشتند، 172 دوش برای بزرگترین شراکت افتتاحیه در IPL 2023 اضافه کردند.

کوهلی یک عدد شش بزرگ را به ثمر رساند تا رکورد شش قرن IPL هم تیمی خود در RCB کریس گیل را به پایان برساند. با این حال، کوهلی در اور نهم به یک ضربه 103 متری شش ضربه زد که نقطه برجسته ضربه پیروزی او در مسابقه بود.

در جشن رختکن RCB، آدام گریفیث که مربی بولینگ این فرنچایز است، تعجب خود را از ضربه کوهلی ابراز کرد.

در ویدئویی که توسط RCB به اشتراک گذاشته شده است، گریفیث و کوهلی یک شوخی را به اشتراک گذاشتند.

کهلی در این ویدئو می گوید: “چرا تعجب کردی؟ به او نگاه کن.”

گریفیث با تعجب واکنش نشان داد: 103 متر؟

روز پنج‌شنبه، کوهلی یک قرن استادانه را شکست، زیرا RCB SRH را شکست داد، که هاینریش کلاسن از آفریقای جنوبی قبل از آن ضربات زیادی به او زد.

این اولین بار در تاریخ لیگ برتر هند بود که هر دو تیم در یک بازی یک قرن گل می زدند.

این پیروزی باعث می‌شود که RCB سرنوشت خود را در مسابقه پلی آف کنترل کند و به چهارمین و آخرین رتبه مقدماتی صعود کند.

آنها با هندی های بمبئی با 14 امتیاز مساوی هستند، اما با یک بازی مانده به پایان، نرخ خالص برتری دارند – در خانه با گجرات تایتان های صدر جدول در روز یکشنبه.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله