«چرا در مورد مانیش پاندی صحبت می‌کنیم؟»: نمایش بی‌رحمانه هند بزرگ

Manish Pandey در حال فعالیت برای دهلی کپیتالز در IPL 2023© BCCI

پس از اینکه دهلی کپیتالز اولین برد خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را در روز پنجشنبه در برابر نایت رایدرهای کلکته به ثبت رساند، کریسناماچاری سریکانت، بازیکن سابق تیم کریکت هند، قضاوت بی‌رحمانه‌ای در مورد مانیش پاندی کرد. پاندی توسط دهلی کپیتالز به مبلغ 2.4 کرور در حراجی پیش از آخرین فصل خریداری شد و انتظار می رفت که او نقش مهمی در غیاب ریشابه پنت مصدوم داشته باشد. با این حال، او در این فصل کمتر از 100 ران به ثمر رسانده بود و در روز پنجشنبه، پس از کسب 21 گل از 23 تحویل، اخراج شد. Srikkanth از فرم پاندی بسیار ناراحت به نظر می رسید و وقتی در مورد این بازیکن سوال شد، او گفت که نمی خواهد در مورد او صحبت کند.

Srikkanth در تعامل با مجری Neroli Meadows گفت که اگر او یک انتخاب کننده بود هرگز پاندی را انتخاب نمی کرد و حتی گفت که این باتر باتجربه حتی نباید در تیم حضور داشته باشد.

گفتگوی کامل به شرح زیر بود –

مراتع: چیکا، سخنی در مورد مانیش پاندی. او کاملاً نتوانسته است … (قطع می شود)

Srikkanth:چرا ما در مورد Manish Pandey صحبت می کنیم؟ من نمی خواهم در مورد او صحبت کنم. آن مرد حتی نباید در تیم باشد. بیایید در مورد آکسار پاتل صحبت کنیم، که چگونه او در قالب زندگی خود بوده است و لیاقت آن را دارد که بالاتر از آن بکوبد.

مراتع: خب، به نظر می رسد که چیکا کاملاً واضح است که نمی خواهد در مورد مانیش پاندی صحبت کند.

Srikkanth:نه، من نمی خواهم در مورد او صحبت کنم. او نباید در این تیم باشد. اگر من رئیس گزینشگران بودم، او بازی نمی کرد.

دی سی از اجرای دیوید وارنر و پیسرز استفاده کرد تا KKR را با 4 ویکت شکست دهد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله