“چاچا چودری” ام اس دونی در را می بندد..”: عرفان پاتان در مورد راز پشت سلطه خانه CSK

CSK های MS Dhoni در فصل IPL 2023 در حال پرواز هستند© BCCI/Sportzpics

یکی از ثابت‌ترین تیم‌های فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL)، چنای سوپر کینگز، تنها چند برد تا تثبیت صعود خود به پلی‌آف فاصله دارد. یکی از دلایل نمایش ثابت CSK در این فصل، فرم خانگی آنها بوده است. با اجراهای غالب در خانه، فرنچایز چنای، Chepauk را قلعه خود کرده است. دلیل چنین اجراهایی در خانه، به گفته عرفان پاتان، بازیکن همه کاره سابق هند، کسی نیست جز «چچا چوداری» ام اس دونی.

عرفان در گفتگو با استار اسپورت گفت که CSK مطمئناً به پلی آف راه پیدا می کند. اما، آنچه که MS Dhoni می‌خواهد به آن بپردازد، یک پایان برتر است. این بازیکن بازنشسته کریکت به طرز خنده‌داری، سلطه‌ی سوپر کینگز را با پیشنهاد دادن به Dhoni که پس از بستن درهای استادیوم، هر تیمی را که از چپاوک بازدید می‌کنند، «ترک می‌کند» خلاصه کرد.

“CSK مطمئناً واجد شرایط بازی‌های پلی‌آف خواهد شد. اکنون CSK تلاش خواهد کرد تا به جمع 2 تیم برتر راه پیدا کند. من همیشه می‌گویم که هر تیمی به زمین خود می‌آید، “چاچا چوذری” MSD درب استادیوم خود را می‌بندد و توپ را به هم می‌زند. مخالفان بی‌رحمانه. CSK یک تیم بی‌رحم است و به روش خودش با تیم‌های مخالف برخورد می‌کند.”

S Badrinath و S Sreesanth، بازیکن سابق کریکت هند نیز از دونی به شدت صحبت کردند، به خصوص به دلیل نحوه مدیریت او که به نظر یک حمله بولینگ بی تجربه به نظر می رسید.

بدرینات گفت: “حمله بولینگ با سرعت CSK بسیار بی تجربه به نظر می رسد و این یک نگرانی است. توپ گیران باید بلند شوند اما MS Dhoni با منابعی که دارد به خوبی مدیریت کرده است.”

بزرگترین ویژگی ام اس دونی این است که بهترین ها را از بازیکنان به ارمغان می آورد. و اگر آنها ندانند، او مطمئن خواهد شد که نقاط قوت خود را درک می کنند. وقتی آنها از حمایت کاپیتان برخوردار می شوند و جو تیم بسیار خوب است، بازیکنان بهترین های خود را به نمایش می گذارند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله