“چان بالا، پسر…”: پیام KKR برای یاش دیال پس از کوبیدن رینکو سینگ طلاست

رینکو سینگ، بازیکن همه‌جانبه کلکته نایت رایدرز، در پنج توپ پایانی، در حالی که تیمش روز یکشنبه در لیگ برتر هند 2023، مدافع عنوان قهرمانی، گجرات تایتانز را با سه ویکت به پیروزی رساند، پنج شش را به ثمر رساند. با 29 ران مورد نیاز در فینال، Umesh Yadav یک تک ضرب را برای ضربه زدن به رینکو انجام داد. اتفاقی که پس از آن چه نمایش باورنکردنی از پنجه جنوبی ضربه‌زننده رخ داد، در حالی که او در پنج توپ باقی‌مانده، پنج شش تا را به هم زد تا در تریلر آخرین توپ، تیمش را به خانه ببرد.

در حالی که دو بازی ششم اول رینکو تسلی بخش به نظر می رسید، او حمله را ادامه داد تا هم تیمی هایش باور کنند که یک تغییر بیرونی وجود دارد. قبل از اینکه GT و تماشاگران آنچه را که روی زمین اتفاق می‌افتد باور کنند، رینکو یک پیروزی تقریبا غیرممکن را به دست آورده بود.

این برد قطعا رینکو را به یک قهرمان تبدیل کرد، اما یاش دیال، ضربان‌دار دست چپ GT، که در پایان قتل‌عام خود در فینال اوور قرار داشت، به‌طور آشکاری از پا در آمد.

در حالی که KKR از ضربه رینکو بهت زده بود، آنها پس از بازی وقت خود را صرف کردند تا دایال را با یک پیام شیرین دلپذیر کنند.

KKR در توییتی گفت: “چانه بالا، پسر. فقط یک روز سخت در دفتر، برای بهترین بازیکنان کریکت اتفاق می افتد. تو یک قهرمانی، یاش، و قوی برمی گردی.”

سه تحویل اولی که رینکو در اور آخر با آنها روبرو شد، همه پرتاب‌های کامل بودند و خمیر در ارسال آن‌ها به گوشه‌های مختلف زمین اشتباهی نکرد.

در حالی که 10 دوش تا پایان بازی باقی مانده بود، دایال توپی با طول کندتر به زمین زد، اما با سرنوشت مشابهی روبرو شد. توپ پایانی مسابقه بار دیگر توپی با طول کم بود و رینکو بلافاصله پس از تماس با آن متوجه شد که توپ در میان جمعیت حرکت می کند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله