پیش نمایش AUS vs IND 3rd T20I: Rampaging India هدف سریال Whitewash ، استرالیا Play For Pride


آخرین باری که هند تمیز استرالیا را در یک سری T20I جارو کرد ، در تور 16-2015 بود که یوورج سینگ و MS Dhoni هنوز در کریکت بین المللی فعال بودند. از آن زمان ، سه سری دو جانبه بین تیم ها وجود دارد که استرالیا یکی از آنها را برنده شده است. دو نفر باقی مانده مساوی شده است. به این ترتیب ، این شانس هند است که وقتی سه شنبه در آخرین مسابقه از T20I در استرالیا در Cricket Ground (SCG) با استرالیا دیدار می کند ، تسویه حساب کند. هند که در T20Is در 10 بازی پیروزی پیروزی را پشت سر می گذارد ، در دو بازی اول پیروز شد ، آخرین بازی دوم T20I در همان مکان در روز یکشنبه بود ، و به دنبال این است که سری بازی ها را به پایان برساند. از طرف دیگر ، استرالیا برای غرور بازی خواهد کرد.

اخبار

هند بعد از اینکه استرالیا در هر دو بازی خوب شروع کرد راهی برای پیروزی پیدا کرده است.

در اولین T20I ، استرالیا هند را به 161 به 7 محدود کرده بود قبل از اینکه یوزوندرا چاهال ، راویندرا جادجا جانشین ضربه مغزی ، 3 را برای 35 انتخاب کند تا استرالیا را به 150 برای 7 محدود کند.

در بازی دوم ، میزبان پس از درخواست هند از خفاش ، امتیاز 194 را برای 5 ارسال کرد. با این حال ، 52 بازیکن شیخار دهاوان ، 40 کاپیتان ویرات کوهلی و 42 هاردیک پاندیا در خارج از کشور به هند کمک نکردند تا آن را با شش ویکت در دست و دو توپ بدرقه کند.

قدرت چاهال با چرخش کنار ، بولینگ سریع T Natarajan ، که اولین بازی T20I خود را در ابتدای این سری انجام داد ، تاکنون از دو بازی پنج ویکت انتخاب کرده است و از نظر اقتصادی در بین بولینگ های هند بوده است.

Dhawan ، KL Rahul ، Kohli ، Pandya همگی با خفاش بازی کرده اند در حالی که واشنگتن Sundar با توپ جدید گزینه اضافی به هند می دهد.

استرالیا که دیوید وارنر را از دست داده و آرون فینچ را در مسابقات T20I دوم به دلیل مصدومیت از دست داده است ، به دنبال نجات یک پیروزی خواهد بود تا از جابجایی دوم در پنج سری گذشته جلوگیری کند.

تبلیغ شده

کاپیتان ایستاده متیو وید با 58 حمله از 32 توپ و کمک های مفید استیو اسمیت (46) ، گلن ماکسول (22) و مویزس هنریکس (26) در آخرین مسابقه ، آنها را در موقعیت خوبی نگه داشته است.

با این حال ، بولینگ در آخرین مسابقه باعث نگرانی شد و استرالیا باید در اوایل فرصت بازی راهی برای عبور از میان سه تیم برتر هند پیدا کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله