پیش نمایش فینال چالش T20 زنان ، Trailblazers vs Supernovas: ترفند عنوانی چشم Supernovas در حالی که در مرحله نهایی با Trailblazers روبرو می شوند

Womens T20 Challenge Final Preview، Trailblazers vs Supernovas: Supernovas Eye Hat-Trick of Titles as They Face Trailblazers in Final

چالش T20 زنان: Supernovas پس از غلبه بر Trailblazers در مسابقه 3 راهی فینال شد.© BCCI / IPL


Supernovas که مدافع عنوان قهرمانی است ، روز دوشنبه در مرحله نهایی چالش T20 بانوان در استادیوم کریکت شارجه به مصاف Trailblazers در سومین قهرمانی متوالی خود می رود. Supernovas با هدایت Harmanpreet Kaur روز شنبه با برتری دو بر دو مقابل Smriti Mandhana’s Trailblazers به ​​فینال راه یافت. این تورنمنت سه تیمی تاکنون از نزدیک برگزار شده است ، هر تیم در هر بازی یک برد و یک باخت کسب کرده و نامزدهای نهایی براساس نرخ اجرای خالص (NRR) آنها تصمیم گرفته شده است. پیروزی قاطعانه 9 پیروزی Trailblazers برابر Velocity به آنها کمک کرد تا در جایگاه نخست قرار بگیرند ، در حالی که مدافع عنوان قهرمانی در مسابقه 3 عملکرد خوبی را برای ثبت نام در فینال به نمایش گذاشت.

اخبار

Chamari Athapaththu از سریلانکا بهترین عملکرد برای Supernovas بوده است و او با یک ضربه ناگهانی 67 دور از 48 توپ را بازی کرد که به تیمش کمک کرد تا در مسابقه دوم خود یک تعداد کل را بدست آورد. او در دو مسابقه بیشترین دویدن را انجام داده است.

سرپرست آنها Harmanpreet نیز کمک شایسته ای با خفاش انجام داده است اما نتوانسته است در شروع خوب کار کند. اگر Supernovas سومین قهرمانی متوالی خود را بدست آورد ، هر دو بازیکن باید بازی برتر خود را ارائه دهند.

برای Trailblazers ، مجری برجسته آنها دو بولرشان سوفی اکلستون و پیشکسوت هندی Jhulan Goswami بوده اند که در حال حاضر به ترتیب با چهار و سه ویکت پیشتاز جدول ویکت هستند.

ابرنواخترها بولرهای با کیفیتی نیز در کنار خود دارند که می توانند با ترفندها و تغییرات خود مسابقه را به سود خود برگردانند. رادا یداو سه ویکت انتخاب کرده است – با دو تای دیگر در بازی قبلی خود

یکی دیگر از قسمتهای مهم حمله خفاشی Supernovas ستاره پینام Yadav است که ممکن است در آخرین بازی خود که کاپیتان Harmanpreet کاسه خود را فقط یک گل قرار داد کم استفاده شود.

تبلیغ شده

صحبت از بخش خفاش سازی Trailblazers ، مسئولیت این کار را به عهده اسکریتی Smriti Mandhana خواهد بود که در بازی قبلی خود خوب ظاهر شده و 33 توپ از 40 توپ را به ثمر رسانده است.

شریک ابتدایی او Deandra Dottin چند ضربه حمله از جلو بازی کرد اما می توانست برای مدت طولانی ادامه دهد و با گرفتن 27 توپ از 15 توپ. اگر او شروع به کار کند ، می تواند به تنهایی بازی را از حریف دور کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله