پیش نمایش دوم ODI: هند پس از شکست بزرگ به دنبال زنده ماندن در سری است


هند ، پس از بازی در افتتاحیه سریال یک روزه بین المللی (ODI) در سیدنی ، به دنبال بازگشت و زنده ماندن در این سری سه مسابقه است زیرا آنها در دومین ODI در زمین کریکت سیدنی با میزبان استرالیا روبرو می شوند. هند با پنج بولر متخصص وارد مسابقه اول شد اما آرون فینچ و استیو اسمیت با استفاده از خفاش به استرالیا کمک کردند تا یک ماموت در مجموع 374 را برای شش نفر بدست آورد که ثابت کرد برای شکار خمیر هند بسیار زیاد است.

اخبار

سرپرست هند ، ویرات کوهلی ، پس از باخت روز جمعه اعتراف کرد که تعادل تیم با ضربه ای سخت Hard Pandya به اندازه کافی مناسب برای کاسه زدن ضربه می زند و هیچ یک از پنج بازیکن برتر این توانایی را ندارند که در چند مرحله متوسط ​​بازی کنند. از یک شروع

یوز وندرا چاهل ، بازیکن بولینگ کهلی نیز یک روز تعطیل داشت زیرا او گرانترین چرخنده هند در کریکت ODI شد.

اسپینر چرخنده 89 سهمیه 10 سهمیه خود را واگذار کرد و یک ویکت را برداشت.

Jasprit Bumrah و Navdeep Saini نیز بسیار گران بودند ، به ترتیب 73 و 83 دوش انجام دادند.

تنها نکته مثبت در یک سفر غیرقابل فراموش شدن برای بازدید کنندگان ، شکل Hardik و Shikhar Dhawan با خفاش بود.

هند در یک مرحله در 101 برای چهار در حال چرخش بود اما هر دو بتمن نیم قرن به ثمر رساندند که در پایان هند به یک تعداد قابل احترام کمک کرد.

برای استرالیا ، به نظر می رسید همه چیز روی روز کلیک می کند. با این حال ، آنها ممکن است مجبور به تغییر پیروزی XI خود شوند ، زیرا مارکوس استوینیس دچار آسیب دیدگی شد.

تیم ها:

هند: ویرات کهلی (C) ، شیخار داوان ، شوبمن گیل ، کی ال رهل (WK) ، سانجو سامسون (دبیرکل کشتی های آمریکا) ، شریاس اییر ، مانیش پندی ، هاردیک پاندیا ، مایانک آگاروال ، راویندرا جادجا ، یوزوندرا چاهال ، کلدیپ یاداو ، جاسپریت بومرا ، محمد شامپیت بومرا ، Navdeep Saini ، Shardul Thakur ، T Natarajan.

تبلیغ شده

استرالیا: آرون فینچ (کاپیتان) ، شان ابوت ، اشتون آگار ، الکس کری ، پت کامینز ، کامرون گرین ، جاش هازلوود ، مویز هنریکس ، مارنوس لابوشاگن ، گلن ماکسول ، دانیل سامس ، کین ریچاردسون ، استیو اسمیت ، میچل استارک ، مارکوس استوئنیس ، متیو وید (WK) ، دیوید وارنر ، آدام زامپا.

مسابقه از ساعت 9.10 صبح شروع می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله