پیش بینی های IPL 2020 Eliminator ، SRH vs RCB ، SunRisers Hyderabad vs Royal Challengers Bangalore Fantasy Team


SunRisers Hyderabad (SRH) روز جمعه در ورزشگاه شیخ زاید ، ابوظبی در Eliminator از IPL 2020 به مصاف Royal Challengers Bangalore (RCB) می رود. تیم ها با یک نتیجه کاملاً قطبی و مخالف ، به پلی آف راه یافتند. SRH در سه بازی گذشته خود سه تیم برتر را شکست داد تا در نیمه اول به پایان برسد ، در حالی که RCB علی رغم از دست دادن چهار بازی اخیر لیگ در دور پایانی ، در مرحله پلی آف تضمین شد. سه مسابقه اخیر SRH برای آنها یک مسابقه مرگ یا مرگ بود و آنها تحت فشار بهترین کریکت خود را بازی کردند. از طرف دیگر ، RCB کمی آرام بود و در عملکرد آنها نشان داد. SRH با شتاب در کنار خود ، به عنوان گزینه های جزئی ، به تساوی می رسد اما RCB برای جلوگیری از پیشرفت دیوید وارنر و تیمش ، تمام زرادخانه ها را در آستین خود دارد.

اخبار

برترین انتخاب های IPL 2020 Eliminator Fantasy برای SRH vs RCB Match:

دیوید وارنر (اعتبارات – 10.5): کاپیتان SRH موفق ترین خفاشنده خارج از کشور در تاریخ IPL است و این فصل نیز تیم خود را از جلو هدایت کرده است ، با به دست آوردن 529 دویدن از 14 مسابقه با کمک چهار نیم قرن. او در آخرین بازی لیگ برابر سرخپوستان بمبئی مدافع عنوان قهرمانی در بهترین حالت انفجاری بود و 85 از 58 توپ را از بین برد. او در هر شش فصل گذشته بیش از 500 دوش کسب کرده است که باعث می شود او یکی از ثابت ترین بازیکنان لیگ غنی از پول باشد. او همچنین در این فصل تاکنون 11 بار صید کرده است و اگر او را در تیم فانتزی خود انتخاب کنید ، می توانید از چند امتیاز اضافی نیز در آنجا مطمئن باشید.

Wriddhiman Saha (اعتبارات – 8.5): او را به جای جونی بایرستو نگهبانان ویکت در انگلیس به میدان آوردند و تأثیر فوری گذاشت ، با کسب امتیازات 58 * ، 39 و 87 در سه بازی گذشته. او با ضرب و شتم حمله ای خود ، با شروع شروع انفجاری در Powerplay ، ثروت SRH را متحول کرده است. او با دو پنجاه بازی در سه بازی گذشته ، یکی از ثابت ترین بات های SRH در چند بازی اخیر بوده است و می توان امیدوار بود که او با همین فرم در روز جمعه نیز ادامه دهد. او همچنین که یک نگهدارنده ویکت است ، همیشه درگیر این است که با کار دستکش پشت کنده ها ، نکات اضافی را برای شما به دست آورد.

دارنده جیسون (اعتبارات – 9): بازیکن همه جانبه غرب هند با چند عملکرد درخشان مسابقه پس از مسابقه ، نقطه خود را در کنار مهر و موم کرده است. هولدر پس از ورود به عنوان یک جایگزین در اواسط فصل ، در ابتدا تلاش می کرد تا جایی را در کنار خود پیدا کند اما مانند یک جنگجوی واقعی فرصت را غنیمت شمرد و فرصتی به دست آورد و اکنون برای تعادل کلی تیم حیاتی شده است. فقط در پنج مسابقه ، او 10 ویکت انتخاب کرده است ، که با دوازده رانندگی با صرف اقتصادی 7.90 بار در هر مسابقه ، رد می شود. او با 10 ویکت یا بیشتر ویکت در این فصل بهترین ضربات را دارد.

تبلیغ شده

Devdutt Padikkal (اعتبارات – 9.5): بتسمن 20 ساله با چاقو زدن در اولین فصل IPL خود کره چشم را تغییر داده است. در یک خط مقابله ای مانند Virat Kohli و AB de Villiers ، به ندرت می دیدید که شخص دیگری در مرکز توجه قرار بگیرد اما تأثیر Padikkal در نظم این امر بوده است. او در این فصل با 472 دوش از 14 بازی ، بهترین گلزن دونده برای RCB است. او تاکنون پنج نیم قرن موفق به گلزنی شده است که بیشترین امتیاز را هر بتمن جنگنده RCB به خود اختصاص داده است.

AB de Villiers (اعتبار – 10): AB de Villiers بازیکنی است که می تواند به تنهایی روند بازی را به سود تیم خود رقم بزند. با این حال ، کاپیتان سابق آفریقای جنوبی در چند بازی اخیر ساکت بوده است اما این مهارت او را در مسابقه برنده نمی کند. با وجود یک فصل آرام مطابق با استانداردهای خود ، د ویلیرس در انجام 400 مسابقه در این فصل فقط دو برابر است و اگر او شرکت کند هیچ کسی بهتر نیست که بتواند دیوالی را زودتر برای شما به ارمغان بیاورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله