پیش بینی های IPL 2020 مقدماتی 2 ، DC در برابر SRH ، پایتخت های دهلی در برابر SunRisers Hyderabad Fantasy Team


پایتخت های دهلی (DC) روز یکشنبه در استادیوم شیخ زاید ابوظبی در مرحله مقدماتی 2 لیگ برتر هند (IPL) 2020 SunRisers Hyderabad (SRH) را برگزار می کند. DC پس از پیروزی مقابل Royal Challengers Bangalore (RCB) در مسابقه نهایی لیگ خود ، در جدول امتیازات دوم شد. با این حال ، آنها در استفاده از فرصتی برای صعود به فینال مستقیماً در مقدماتی 1 ناکام ماندند و باخت با اختلاف 57 دوش در برابر مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) را ثبت کردند. از طرف دیگر SRH با داشتن چهارمین برد متوالی در روز جمعه شتاب زیادی در تیم خود دارد. حق رای دادن مستقر در حیدرآباد در یک مسابقه do-or-die با شش ویکت سلطنتی Royal Challengers Bangalore (RCB) را شکست داد ، که این امر باعث می شود آنها قبل از یک مسابقه برنده دیگر جایگاه خوبی داشته باشند.

اخبار

دیوید وارنر (اعتبارات – 10.5): سرپرست SRH در حال حاضر در مکان دوم مسابقه کلاه نارنجی قرار دارد. وارنر پس از شروع آهسته IPL 2020 ، عقب نشینی کرد و در حالی که بیشترین اهمیت را داشت ، به فرم خود بازگشت. بازیکن استرالیایی 546 مسابقه را در 15 مسابقه با سرعت ضرب در 14/135 و به طور متوسط ​​42 شکست. توانایی وارنر در تغییر بازی و همچنین میدان عالی ، او را به عنوان یک عضو شایسته به تیم فانتزی شما تبدیل می کند.

شیخار داوان (اعتبارات – 10): افتتاحیه DC در این فصل بالاترین امتیاز را برای امتیاز خود داشته است. دهاوان در 15 بازی 525 دوش با نرخ اعتصاب 144.23 و میانگین 43.75 به ثمر رسانده است. این بازیکن 34 ساله در چند وقت اخیر از دسترس خارج شده است اما مطمئناً توصیه می شود با در نظر گرفتن توانایی او در گلزنی بزرگ در روز بازی ، درب بازکن را نیز وارد کنید.

مارکوس استوئنیس (اعتبارات – 9): همه کاره استرالیایی در IPL 2020 استثنایی بوده است ، با ضربه بزرگ و توانایی اطمینان از طلسم اقتصادی در اکثر موارد. Stoinis حضور خود را با ضربه های سریع در بسیاری از بازی ها برای DC احساس می کند ، به تازگی عملکرد برجسته ای در مقدماتی 1 ارائه داده است. همه کاره شکست 65 توپ 46 توپ را با شش مرز و سه شش اجرا می کند ، علی رغم اینکه اکثر بتمن ها نتوانسته اند کار زیادی انجام دهند از یک تأثیر.

تبلیغ شده

رشید خان (اعتبارات – 9.5): توانایی اسپینر در تغییر و حیله گویی در مورد چماق داران ، به SRH کمک کرده است تا در چندین بازی پیروز ظاهر شود. رشید می تواند اخراجهای مهم را به حساب بیاورد ، و بسیاری از آنها را تحت تأثیر قرار دادن خود در جریان Eliminator برابر RCB قرار می دهد. در صورت اقتضای موقعیت ، همه جانبه می تواند با خفاش وارد زمین شود.

Kagiso Rabada (اعتبارات – 9.5): توپ بولر DC با در اختیار داشتن 25 ویکت در مکان دوم مسابقه کلاه بنفش قرار دارد. رابادا می تواند با یورکرهای غیرقابل بازی خود بهترین خفاش ها را کنار بگذارد و همچنین در صورت لزوم قادر به چرخاندن خفاش است. آفریقای جنوبی به تیم فانتزی شما اضافه خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله