پیش بینی تایتان های گجرات یازدهم مقابل هندی های بمبئی، IPL 2023: آیا آلزاری جوزف جایگزین نور احمد خواهد شد؟

گجرات تایتانز در بازی بعدی خود در IPL 2023 در روز سه‌شنبه به مصاف قهرمان پنج‌بار هندی بمبئی می‌رود. مدافعان قهرمانی در درگیری قبلی خود یک پیروزی هیجان انگیز را در برابر سوپر جاینتز لاکنو به دست آوردند، جایی که مجموعاً 136 دفاع کردند. در این مسابقه، نور احمد و موهیت شارما اولین بازیکن در میان پرتاب کننده ها بودند که هر کدام دو ویکت اسکال زدند. در غیاب آلزاری جوزف، نور اولین بازی خود را دریافت کرد. از آنجایی که جوزف برای بازی مناسب است، انتظار می رود که جای نور را در Playing XI مقابل MI بگیرد.

در حالی که محیط یک مکاشفه بوده است، کهنه سرباز محمد شامی نیز در میان ویکت ها بوده است. با این حال، کاپیتان هاردیک پاندیا واقعاً با توپ شلیک نکرده است، زیرا تاکنون تنها یک ویکت را به دست آورده است.

به رهبری رشید خان، دپارتمان اسپین گجرات با مچ اسپینر همکار افغان نور احمد و جایانت تاکور که تحت فشار علیه LSG هستند، قدرتمند به نظر می رسد.

اگر جایانت در دو اور آخرش فقط 7 را واگذار کرد، نور در دو اور آخرش فقط برای 5 ران دو ویکت گرفت تا پیروزی روز دیگر را برای GT رقم بزند. باتترهای GT مجموع را تعقیب کرده‌اند، اما گاهی اوقات به این دلیل که نتوانسته‌اند امتیاز را در اوورهای میانی بالا ببرند، مقصر بوده‌اند.

در حالی که Wriddhiman Saha و Shubman Gill در آخرین مسابقه خود دوش را در اوج به ثمر رسانده اند و هاردیک بهترین گل را در آخرین مسابقه خود به ثمر رسانده است، GT در برابر LSG حدود 10-15 ران کوتاه بود، عمدتاً به دلیل ضربات آهسته آنها در اورهای میانی، چیزی که تیم باید به آن رسیدگی کند. .

همچنین، GT ممکن است نیاز داشته باشد که به دیوید میلر برتر خود در خارج از کشور زمان بیشتری را در این وسط با تبلیغ او به او اختصاص دهد.

XI پیش بینی شده GT در برابر MI: Wriddhiman Saha(w)، Shubman Gill، Hardik Pandya(c)، Vijay Shankar، Abhinav Manohar، David Miller، Rahul Tewatia، Rashid Khan، Mohammed Shami، Alzarri Joseph/Nor Ahmad، Mohit Sharma

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله