پیام صادقانه راوی شاستری برای منتخبان BCCI در مورد تیم نهایی تست جهانی هند

هند روز سه‌شنبه ترکیب تیم خود را برای فینال مسابقات قهرمانی جهان مقابل استرالیا اعلام کرد که قرار است در تاریخ 7 ژوئن در Oval لندن آغاز شود. از نکات مهم این انتخاب، حضور آجینکیا راهانه در تیم و حذف سوریاکومار یاداو از ترکیب 15 نفره بود. از ترکیب هندی که در تست 3 و 4 مقابل استرالیا قرار گرفت، کولدیپ یداو و ایشان کیشان نیز جزو غایبان قابل توجه بودند. شریاس ایر به دلیل مصدومیت نتوانست بخشی از تیم باشد.

از سوی دیگر، شاردول تاکور همه کاره نیز در فهرست فینال WTC قرار گرفته است.

راوی شاستری، کاپیتان سابق و مربی سابق هند که تحت تأثیر تیم نامگذاری شده برای دیدار قله قرار گرفته بود، از انتخاب کنندگان و مدیریت BCCI تمجید کرد.

شاستری در توییتر نوشت: “بهترین تیم هند انتخاب شد. آفرین به انتخاب کنندگان و مدیریت تیم.”

ترکیب هند برای فینال WTC مقابل استرالیا: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهانه، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

با توجه به رهانه، این بازیکن با عملکرد خود در جام رانجی که اخیراً به پایان رسیده است، تحت تأثیر قرار گرفت، قبل از اینکه همان فرم و اعتماد به نفس خود را به لیگ برتر هند ادامه دهد.

فینال WTC بین هند و استرالیا قرار است از 7 ژوئن تا 11 ژوئن برگزار شود. روهیت شارما و شرکت اعتماد به نفس بالایی خواهند داشت زیرا در جام مرزی-گاواسکار که اخیراً به پایان رسیده است، پیروزی 2-1 را بر استرالیا تضمین کرده بودند. .

موضوعات ذکر شده در این مقاله