پیام احساسی Pele Pens برای دیگو مارادونا


“من تو را دوست دارم ، دیگو” پله ، یک هفته پس از مرگ “دوست بزرگ” خود ، دیگو مارادونا ، “نابغه ای که جهان را مسحور خود کرد” در شبکه های اجتماعی نوشت. در برزیل ، ادای احترام به مردگان یک هفته پس از مرگ آنها ، هنگامی که “تشییع هفتمین روز” توسط کاتولیک هایی مانند پله برگزار می شود ، معمول است. این دو بازیکن غالباً در بحث درمورد اینکه چه کسی بزرگترین بازیکن تاریخ است در برابر یکدیگر قرار می گیرند اما پله چهارشنبه شب در پست خود در Instgram اصرار داشت که آرژانتینی دوم است.

اخبار

“سه بار قهرمان جام جهانی گفت:” جهان خیلی بهتر خواهد شد اگر ما بتوانیم یکدیگر را كمتر مقایسه كنیم و بیشتر تحسین كنیم. بنابراین ، می خواهم بگویم كه شما فراتر از حد مقایسه هستید “.

این پست با مجموعه ای از عکسهای دو افسانه با هم نشان داده شده است ، از جمله یکی نشان می دهد مارادونا جوان در کنار پله در حال نواختن گیتار لبخند می زند.

“سفر شما با صداقت همراه بود. شما همیشه عشق و بیزاری خود را نسبت به چهار باد اعلام کرده اید.

“و به روش منحصر به فرد و خاص خود ، به ما آموختید كه باید خیلی بیشتر دوست داشته باشیم و بگوییم” دوستت دارم “.

“عزیمت سریع شما اجازه نداد آن را به شما بگویم ، بنابراین فقط می نویسم: من شما را دوست دارم ، دیگو.”

اگرچه آنها همزمان بازی نمی کردند ، اما این دو افسانه همیشه یک رقابت خاص داشتند ، از جمله در آغاز هزاره زمانی که پله توسط فیفا به عنوان “بازیکن قرن (20)” تاجگذاری شد در حالی که مارادونا رای عمومی را به دست آورد.

پله گفت: “تو نبوغی بودی كه دنیا را مسحور خود كردی.”

تبلیغ شده

“یک شعبده باز با توپ در پاهای خود. یک افسانه واقعی. اما مهمتر از همه اینها ، برای من ، شما همیشه یک دوست بزرگ خواهید بود ، حتی با قلبی بزرگتر.”

“یک روز در بهشت ​​ما در یک تیم با هم بازی خواهیم کرد. و این اولین باری است که مشت خود را به آسمان بلند می کنم تا یک گل را جشن نگیرم ، اما در نهایت می توانم دوباره تو را در آغوش بگیرم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله