پپ گواردیولا برخورد لیورپول را پایین می آورد ، رقابت قهرمانی را با انتخابات ایالات متحده مقایسه می کند


پپ گواردیولا چالش لیگ برتر منچسترسیتی و انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را در تلاش برای كاهش تأثیر درگیری روز یكشنبه با لیورپول مقایسه كرده و با اشاره به اینكه “همه آرا باید شمارش شود”. سیتی و لیورپول در سه سال گذشته دو طرف برتر انگلیس بوده اند ، قرمزها فصل گذشته پس از قهرمانی پشت سر هم برای مردان گواردیولا با لیگ فرار کردند.

اخبار

با این حال ، با توجه به اینکه سیتی تنها شش بازی در فصل لیگ خود دارد و هر تیم در لیگ برتر حداقل در دو بازی امتیاز سقوط کرده است ، گواردیولا معتقد است که باید تیمش را برای مدت طولانی هدایت کند.

وی روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خود گفت: “این یک بازی مهم است ، اما مانند انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا ، باید همه آرا count شمارش شود.” “بنابراین بسیاری از امتیازات برای بازی وجود دارد.”

دفاع عنوان لیورپول با مصدومیت طولانی مدت زانو به ویرجیل ون دیک ، مدافع طلسم ، متزلزل شده است.

انتظار می رود مرد هلندی با آسیب دیدگی رباط صلیبی ، بقیه فصل را از دست بدهد ، همان چیزی که فصل گذشته توسط ایمریک لاپورت متحمل شد و باعث از بین رفتن فصل سیتی شد.

گواردیولا معتقد است که تیم آنفیلد در روز سه شنبه با شکست 5-0 آتالانتا در لیگ قهرمانان قدرت خود را نشان داد.

رئیس سیتی اضافه کرد: “مهمترین چیز این است که امیدوارم جراحی برای ویرجیل خوب انجام شود و او بتواند سریعتر و در اسرع وقت بهبود یابد.” “دلم برای او تنگ خواهد شد. من دوست دارم با بهترین بازیکنان ممکن در زمین بازی کنم.

“لیورپول همچنان یک تیم عالی و باورنکردنی است زیرا ساختار آن موجود است ، آنها دقیقاً از هر بازیکنی می دانند که چه کاری باید انجام دهند. نتیجه مقابل آتالانتا ، ما می دانیم که شکست دادن آنها خارج از خانه دشوار است و آنها این کار را انجام دادند.

“به همین دلیل لیورپول تیمی برتر و سطح بالا است.”

با این حال ، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ انتظار قهرمانی در رقابت های قهرمانی در این فصل را دارد ، تاتنهام ، چلسی ، آرسنال و لستر نیز یک تهدید محسوب می شوند.

وی افزود: “آنها (لیورپول) بزرگترین محبوب هستند ، اما من فکر می کنم آنچه در این فصل با بیماری همه گیر اتفاق افتاده متفاوت است ، بنابراین تیم های دیگر را واقعا قدرتمند می بینم.”

تبلیغ شده

“لستر فوق العاده محکم است ، آرسنال یک گام بزرگ به جلو برمی دارد ، تاتنهام – (ژوزه) مورینیو تیم را همانطور که می خواهد بدست آورد – چلسی اکنون بسیار ثبات دارد ، بدون دریافت گل ، یک تیم بزرگ برای چرخاندن بازیکنان برتر. در حال حاضر از نظر نتایج وجود دارد اما من کیفیت آنها را می دانم ، ما فصل گذشته بسیار از آنها رنج برده ایم.

“من فکر می کنم در این فصل تیم های زیادی در آنجا حضور داشته باشند و در پنج تا 10 بازی گذشته حضور در آنجا با شانس مبارزه برای کسب عنوان مهم مهم خواهد بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله