پپ گواردیولا اعلام کرد که به عنوان رئیس بارسلونا بازگشت نمی کند


پپ گواردیولا احتمالاً تصدی مسئولیت بارسلونا برای طلسم دوم را رد کرد زیرا سرمربی منچسترسیتی اصرار داشت “آرزو” موفقیت در انگلیس را حفظ کند. گواردیولا پس از کسب 14 جام در چهار سال مسئولیت بین 2008 و 2012 ، با شکوه ترین مربی تاریخ با شکوه بارسا است. سرانجام ژوزپ ماریا بارتومئو در این هفته تحت فشار قرار گرفت تا از سمت خود به عنوان رئیس غول کاتالان استعفا دهد ، و یکی از نامزدهای برجسته این تیم ویکتور فونت گفت ، او می خواهد افسانه هایی مانند گواردیولا و بازیکنان سابقش ژاوی و کارلس پویول را برای کار در این باشگاه برگرداند.

اخبار

گواردیولا پس از پیروزی یک بر صفر سیتی مقابل شفیلد یونایتد در روز شنبه گفت: “من بارها گفتم ، دوره من به عنوان مدیر در بارسلونا به پایان رسیده است. من فکر می کنم در زندگی یک بار مجبور به انجام کارهایی هستی.”

“افراد باورنکردنی وجود دارند که می توانند مسئولیت آن را بر عهده بگیرند ، اکنون به عنوان مثال (مربی بارسلونا) رونالد کومان یک مدیر عالی است. این کار تمام شد.”

گواردیولا که از طرفداران پسر بارسا بود ، از یک بازی درخشان در نیوکمپ لذت برد و هنوز هم به عنوان یک هوادار بلیط های فصلی را در اختیار دارد.

“من به صندلی هایم برمی گردم تا باشگاه خود را برای تماشای یک بازی ببینم. من اینجا فوق العاده خوشحالم ، هنوز هم آرزو دارم که خوب کار کنم و این مهمترین چیز است.”

“اکنون انتخابات در بارسلونا برگزار خواهد شد. امیدوارم که آنها بتوانند هیئت مدیره مناسبی را برای حفظ این باشگاه باورنکردنی بارسلونا در بالاترین سطح انتخاب کنند.”

گواردیولا با پنجمین فصل حضورش در سیتی ، طولانی ترین دوره مدیریتی دوران حرفه ای خود را تجربه کرده است.

تیم او هنوز فاصله زیادی با ارتفاعاتی که در کسب عنوان های پشت سر هم لیگ برتر بین سال های 2017 و 2019 به دست آوردند ، فاصله دارد ، اما آنها پس از آغاز کار به دلیل آسیب دیدگی ، ویروس های کرونا و فقط یک مشکل ، آنها به آرامی سرعت می گیرند. پیش فصل دو هفته ای.

تلاش دوربرد کایل واکر در برابر باشگاه سابقش کافی بود تا چهارمین برد سیتی در پنج بازی در همه رقابت ها را کسب کند زیرا آنها با صعود به هفتم لیگ برتر ، تنها دو امتیاز از رده بالاتر.

بدون مهاجم طبیعی به دلیل مصدومیت سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس ، سیتی تلاش کرد تا برتری خود را به گل های برامال لین تبدیل کند.

گواردیولا افزود: “ما واقعاً خوب بازی کردیم.” “ما برای موقعیت های ایجاد شده تلاش کردیم تا گل بزنیم ، 16 شوت ، هشت ضربه به سمت دروازه ، خیلی علیه این تیم است.”

آرون رامسدیل در دروازه تیغه ها مشغول بود زیرا او دو بار فران تورس را از فاصله نزدیك انكار كرد ، در حالی كه وی با اعتقاد قانع كننده تلاش دوربرد رودریگو را عقب ماند.

واکر سرانجام در 28 دقیقه از محله مشابه بن بست را به بیرون زد که ضربه او از سمت راست رامسدیل کم شد ، اما یک جشن خاموش از تیم ملی انگلیس علیه باشگاه پسرانش برگزار شد.

واکر گفت: “مادر و پدر من در اینجا زندگی می کنند ، بنابراین اگر من جشن می گرفتم بسیار چوب می خوردم.” “من یک طرفدار شفیلد یونایتد هستم ، بنابراین نمی توانستم جشن بگیرم.”

کوین دی بروین در پی حمله دیگر واکر در اوایل نیمه دوم قبل از اینکه رامسدیل بهترین ضربه خود را از روی ضربه ایستگاهی ریاض محرض به ثمر برساند ، یک شوت از راه دور زد.

با این حال ، عدم موفقیت سیتی در به ثمر رساندن بازی باعث شد مردان کریس وایلدر یک امتیاز بعید بدست آورند.

تبلیغ شده

جان لوندسترام هنگام عبور از روی ارسال کوتاه ساندر برگ ، بهترین موقعیت را برای میزبان داشت.

اما شفیلد یونایتد برای شروع فصل تنها سه گل در هفت بازی به ثمر رسانده است و تنها با یک امتیاز در رده دوم قرار دارد.

مباحث ذکر شده در این مقاله