پنج شش در One Over در نقش نیکلاس پوران از LSG، مارکوس استوینیس ستاره SRH را به پاک کننده ها می برد. تماشا کردن

این یک نمایش عالی و قدرتمند بود زیرا غول‌های بزرگ لاکنو فرم درخشانی را به نمایش گذاشتند تا SunRisers با ضرر بزرگی روبرو شود. نیکلاس پوران صورت‌حساب 16 کرور روپیه‌ای خود را توجیه کرد و در حالی که لاکنو سوپر جاینتز با پیروزی هفت ویکت مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد در یک مسابقه لیگ برتر هند در روز شنبه در بازی‌های پلی‌آف بازگشته بود، کاری را انجام داد که به نظر یک تعقیب و گریز دشوار به نظر می‌رسید. هدف 183 مطمئناً در مسیری که با پیشرفت مسابقه کندتر می شد، پیشنهاد آسانی نبود. با این حال، پوران (44 توپ خارج از 13 توپ)، با کمک سنگر داخلی پراک منکاد (64 خارج از بازی، 45 توپ) و مارکوس استوینیس (40 توپ از 25 توپ)، به LSG کمک کرد تا با چهار توپ خالی از هدف عبور کند.

LSG اکنون 13 امتیاز از 12 بازی دارد و اکنون پس از گجرات تایتان (16 امتیاز)، CSK (15 امتیاز) و هند بمبئی (14 امتیاز) در رده چهارم قرار دارد. با این حال، آنها باید دو بازی بعدی خود را ببرند تا بتوانند در چهار مرحله آخر یک جایگاه مطمئن داشته باشند.

تا آنجا که به SRH مربوط می شود، یک تورنمنت دیگر بدون اجرا با یک نمایش پایین تر به پایان می رسد.

تا اوور پانزدهم، SRH مراحل را کنترل کرد زیرا LSG به 114 برای 2 خزید و به 68 اور دیگر از شش اور نیاز داشت.

با این حال، تصمیم آیدن مارکرام برای دادن یک امتیاز اضافی به آبیشک شارما، بازیکن پاره وقت بازوی چپ، که در اوور شانزدهم به مدت پنج سیکس کنار گذاشته شد، گران تمام شد.

استوینیس قبل از اینکه در مرز پوشش اضافی عمیق حفر شود، او را برای دو حداکثر ضربه زد. اما پوران وارد شد و دو تا 100 متر به اضافه شش و یکی مستقیم زد تا معادله کاملاً تغییر کند.

باید به مانکاد ساوراشترا که در طول اوورهای میانی برای رسیدن به بازی تلاش کرد، اعتبار داد. اما صحبتی که از سوی مربی گوتام گامبیر در طول تایم اوت استراتژیک انجام شد، تغییراتی را در رویکرد او مشاهده کرد، زیرا او قصد بیشتری از خود نشان داد و با یک شش مستقیم از T Natarajan برخورد کرد.

پیش از این، Krunal Pandya چند تحویل پشت سر هم با کیفیت بالا تولید کرد، قبل از اینکه هاینریش کلاسن و عبدالصمد Sunrisers حیدرآباد را پس از انتخاب اول خفاش به رقم رقابتی 182 بر 6 بردند.

کرونال، کاپیتان LSG که به‌عنوان یک گردان بزرگ توپ شناخته نمی‌شود، (24/2 در 4 اور) دو بازی ارتدوکس کلاسیک کلاسیک بازوی چپ، که دریفت و همچنین چرخش کافی برای کلاهبرداری از کاپیتان Sunrisers، آیدن مارکام (28 توپ از 20 توپ) بود، انجام داد. ) و گلن فیلیپس (0).

در مورد مارکرام، کرونال قبل از اینکه توپ به لبه بیرونی او ضربه بزند، او را به جلو کشید.

و همان زایمان، با همان طول، فیلیپس را دید که با پای عقب می رود تا ببیند که از کنار خفاش خود منحرف می شود و میخ کنده را به عقب می چسباند. این که توپ در هر دو نوبت کمی چنگ می‌زد، به گلزن کمک کرد.

با این حال، هاینریش کلاسن (47 توپ از 29 توپ)، بدون تردید بهترین ضربه زن SRH، در حالت هجومی طبیعی خود بود و سه چهار و تعداد مساوی شش تایی تیمش را به مجموع قابل احترام رساند.

تفاوت بین کرونال و آمیت میشرا (1/40 در 4 اور) و راوی بیشنوی (0/23 در 2 اور) سرعت بهینه در تحویل او بود.

در مورد بیشنوی، او در حالی که سعی می کرد سریع بولینگ کند، نیمه ردیاب بولینگ می کرد. وقتی میشا بولینگ بازی می‌کرد، فایده‌ای نداشت، زیرا او نسبت به روزهای جوانی‌اش در هوا کندتر است. از این رو، باترها زمان کافی برای برنامه ریزی ضربات خود داشتند.

هنگامی که ویکت های کرونال SRH را به 115 برای 5 کاهش داد، کلاسن آن را به عهده گرفت و از عبدالصمد حمایت کرد (37 توپ از 25 توپ خارج نشد) زیرا این دو در 6.4 اور 58 را اضافه کردند تا امتیاز از 175 ران عبور کند.

در اواخر دوره SRH، مسابقه برای مدت کوتاهی متوقف شد، زمانی که داور سوم تصمیم داور داخل زمین را مبنی بر اجرای پرتاب کامل اوش خان به عنوان یک ارسال منصفانه در حالی که به نظر می رسید توپ بدون توپ بود، خودداری کرد.

این موضوع باعث آشفتگی جمعیت شد که احتمالاً حفر LSG را برای توقف کوتاه مدت مزاحم کرد و کلاسن تمرکز خود را از دست داد و نیم تنی را که شایسته آن بود از دست داد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله