پنج باشگاه سوپرلیگ هند ، AFC ، مجوزهای ملی برای فصل 2020-21 را کیف می کنند

پنج باشگاه سوپرلیگ هند ، AFC ، مجوزهای ملی برای فصل 2020-21 را کیف می کنند

هواداران FC Goa در جریان یک بازی سوپرلیگ هند© توییتر


همه فدراسیون فوتبال هند (AIFF) روز یکشنبه اعلام کرد که پنج باشگاه سوپرلیگ هند موفق شده اند جواز AFC و ملی را برای فصل 21-2020 به دست آورند. در مجموع 19 باشگاه برای مجوز باشگاه های ملی و AFC برای فصل 21-2020 درخواست کرده اند که 8 باشگاه از I-League و 11 باشگاه از ISL هستند. نتیجه درخواست های صدور مجوز باشگاه های ملی و AFC برای فصل 21-2020 توسط باشگاه های ISL اعلام شده است و آنها به شرح زیر است: FC Goa ، ATK Mohun Bagan FC ، Bengaluru FC ، Jamshedpur FC، Chennaiyin FC and Mumbai City FC مجوزهای AFC و National را برای فصل 21-2020 با موفقیت به دست آورده اند.

اخبار

باشگاه فوتبال ادیشا ، باشگاه فوتبال شمال شرقی یونایتد ، باشگاه فوتبال کرالا بلاستر ، باشگاه فوتبال حیدرآباد و باشگاه ورزشی بنگال شرقی نتوانسته اند مجوزهای AFC و ملی را برای فصل 21-2020 به دست آورند.

“این باشگاه ها هم اکنون می توانند درخواست تجدیدنظر را نسبت به تصمیم کمیته صدور مجوز باشگاه ها به هیئت تجدیدنظر در زمینه صدور مجوز باشگاه های AIFF ترجیح دهند – تصمیم ارگان بدوی در زمان مقرر یا می توانند برای معافیت به کمیته مجوزهای باشگاه درخواست کنند – اول تصمیم Instance Body در زمان مقرر برای شرکت در مسابقات باشگاه های ملی در فصل 21-2020 “، گفت: AIFF.

تبلیغ شده

“با توجه به شرایط فعلی ، کنفدراسیون فوتبال آسیا به اندازه کافی ملاحظه کرده است تا درخواستهای تمدید مهلت را که AIFF در طول چرخه صدور مجوز از فصل 21-2020 از طرف AIFF درخواست کرده است ، تأمین کند. در نتیجه ، بسیاری از معیارها از تحقق معاف شدند و این مهلت نیز چندین بار تمدید شد ، مهلت نهایی تا 9 نوامبر سال 2020 برای همه 19 متقاضی مجوز فصل 21-2020 بود. “

به دلیل کمبود وقت و تعداد گزارشهای صدور مجوز برای ارزیابی و به دلیل برنامه لیگ ISL ، کمیته صدور مجوزهای باشگاهی – بدوی بدوی فعلاً تصمیم خود را برای باشگاههای ISL ارائه داده اند. تصمیم در مورد درخواست مجوز باشگاه 8 باشگاه I-League به زودی گرفته خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله