پنجاب کینگز در مقابل راجستان رویالز: تیم های پیش بینی شده برای هر دو طرف در IPL 2023

پنجاب کینگز در آخرین بازی خود در لیگ IPL 2023 روز جمعه در دارمسالا به مصاف راجستان رویالز خواهد رفت. PBKS پس از شکست 15 ران مقابل دهلی کپیتالز در دیداری پرگل به این دیدار خواهد آمد. از سوی دیگر، RR در مسابقه قبلی خود با 122 ران توسط رویال چلنجرز بنگلور شکست خورده بود. شانس صعود برای هر دو تیم تقریبا ناچیز است زیرا آنها اکنون باید به نتایج سایر تیم ها وابسته باشند، علیرغم اینکه یک برد بزرگ از بازی امروز کسب کردند.

PBKS در بازی یازدهم خود با کاگیسو رابادا پیش افتاد که در نتیجه سیکندررضا باید نیمکت نشین شود. این احتمال وجود دارد که آنها ممکن است ضربات زیمبابوه را به حمله بازگردانند. از سوی دیگر، ترنت بولت ممکن است جایگاه خود را پس بگیرد، زیرا در درگیری قبلی آدام زامپا جایگزین او شد.

دپارتمان پیس به دلیل افشای تعداد زیادی دویدن در پاورپلی و مرگ مقصر بوده است. از آنجایی که بازیکنانی مانند کاگیسو رابادا، سام کوران و آرشدیپ سینگ نزدیک به 10 ران در هر اوور دریافت می کنند، تیم مطمئناً فشار را احساس خواهد کرد.

در حالی که رابادا در بهترین حالت خود نبوده است، استفاده نکردن از Arshdeep هم در پاورپلی و هم در اورهای مرگ چهارشنبه شب مورد تردید قرار گرفت. پیسر نام خود را در اورهای مرگ میخکوب کرده است و اخیراً با تاب خود باعث ایجاد مشکل شده است.

راجستان رویالز که به نظر می‌رسید تیم در نیمه اول IPL با چهار برد از پنج بازی اول خود شکست می‌خورد، فقط خودش را برای مشکلاتش در نظر گرفته است.

علیرغم اجرای مثال زدنی افرادی مانند یاشاسوی جیسوال و یوزوندرا چاهال، این لباس ستاره دار برای فریب دادن چاپلوسی کرده است.

جاس باتلر نیز ضربات هیجان انگیزی انجام داده است اما به اندازه کافی ثابت نبوده است. با اخراج شدن بدون گلزنی در دو بازی قبلی، تیم ملی انگلیس برای بازی در بازی انجام بده یا بمیر، احساس ناراحتی می کند. کاپیتان سانجو سامسون از خود حمایت می‌کند تا در هر شرایطی به مصاف بولرها برود و او به بازی با ریسک بالا ادامه خواهد داد.

PBKS Predicted XI (از جمله پخش کننده ضربه): شیخار داوان (ج)، پرابهسیمران سینگ، سیکاندار رازا، لیام لیوینگستون، جیتش شارما (هفته‌انه)، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، راهول چهار، ناتان الیس، ریشی داوان، آرشدیپ سینگ.

RR پیش بینی شده XI (از جمله پخش کننده ضربه): یاشاسوی جایسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (ج و دو هفته)، جو روت، دیودوت پادیکال/ریان پاراگ، دهروو جورل، شیمرون هتمایر، راویچاندران آشوین، ترنت بولت، ساندیپ شارما، کی ام آصف، یوزوندرا چاهال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله