پنالتی دیرهنگام آدام لو فوندره به بمبئی سیتی کمک می کند تا FC Goa را 1-0 شکست دهد


پنالتی دیرهنگام آدام لو فوندر در وقت مصدومیت به FC Mumbai City FC کمک کرد تا FC Goa را در سوپرلیگ هند در ورزشگاه Fatorda ، Goa با نتیجه 1-0 شکست دهد. شاگردان سرخیو لوبرا پس از دریافت کارت قرمز نیمه اول بازی Redeem Tlang ، بیشتر بازی را با برتری مردانه انجام دادند. اما به نظر می رسید دفاع از گوا و عدم تسلط خود بمبئی باعث شده این مسابقه به تساوی برسد. سپس ، در همان هنگام مرگ ، آدام لو فوندره پا به میدان گذاشت و یک پنالتی را شلیک کرد تا اطمینان حاصل کند که لوبرا از تیم قبلی خود بهتر است.

اخبار

لوبرا سه تغییر در سمت باخت که به NorthEast United شکست داد. بارتولومیو اوگبچه و محمد راکیپ با محرومیت احمد جاهو به دنبال کارت قرمز خود نیمکت نشین شدند.

امی راناوده ، سی استیون گودارد و مورتادا فال همگی در بازی های XI شروع شدند.

مربی گوا خوان فراندو یک تیم مهاجم را نام برد. مدافع چپ ناجی گاما پس از محرومیت دوباره در کنار تیم بود در حالی که ترانگ و آلبرتو نوگوئرا قبل از پرینستون ربلو و خورخه اورتیز انتخاب شدند.

اولین بار گارورها در دقیقه هشت با نوگورا ایگور آنگولو را با یک پاس کم پیدا کردند اما اولین ضربه ضعیف دومی او را ناامید کرد.

بمبئی با قصد و اراده با ل فوندره بازی می کرد که دائماً جناح چپ گوا را آزار می دهد. اما آنها نتوانستند سلطه خود را به موقعیت تبدیل کنند زیرا در جلسه اول موفق به ثبت یک شوت به سمت دروازه نشدند.

سپس گارورها در دقیقه 40 وقتی Tlang به دلیل تکل دو پا روی هرنان سانتانا قرمز نشان داده شد ، ضربه بزرگی را متحمل شدند.

در کمال تعجب ، این گوا بود که در نیمه دوم با تهاجم بیشتری شروع کرد. آن ها تقریباً پس از شروع مجدد ، وقتی Angulo با سرعت در محوطه جریمه به گل برتری دست یافتند ، اما دیدند ضربه او از کنار دروازه به راحتی از دست رفت.

در اواخر دیگر ، محمد نواز ، دروازه بان گوا ، تقریباً یک گل به بمبئی هدیه داد. دفع آخرین خندق وی باعث حمله سریع Le Fondre شد ، اما این لمس برای ارسال توپ به پشت دروازه کافی نبود.

در کمتر از یک ربع مانده ، ماندارو رائو دسای یک فرصت عالی را از دست داد. ضربه کم Le Fondre توسط دفاع چپ روبرو شد ، اما دروازبان فقط با رحمتی که داشت رحم نمی کرد ، ضربه او خیلی سنگین بود و توپ رو از بالای دروازه فرستاد.

تبلیغ شده

پس از ضربه دائمی ، سرانجام در دقیقه 5 از زمان توقف تیم بمبئی صاحب یک پنالتی شد که لنی رودریگز با ضربه سر بیپین سینگ برخورد کرد.

رانندگی قدرتمند لو فوندر فرصتی برای نواز که در مسیر درست غواصی کرده بود نداشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله