پشت سر ظهور یاشاسوی جیسوال، فاکتور “Dhoni، Kohli، Rohit…”

یاشاسوی جیسوال سریعترین 50 IPL را در 13 توپ به کوبید© BCCI/Sportzpics

یاشاسوی جیسوال، بازیکن جوان شروع کننده، نمایشی ضربتی را به نمایش گذاشت و در پیروزی 9 ویکت راجستان رویالز در برابر نایت رایدرز کلکته، 98 ران شکست ناپذیری را به ثمر رساند. جیسوال که توسط بسیاری به عنوان “چیز بزرگ بعدی” کریکت هندی نامگذاری شده است، به فرآیندها پایبند است و چند قانون اساسی وجود دارد که او در حین آماده شدن برای بازی با شدت بالا، مانند بازی “شدید” در برابر KKR، از آنها پیروی می کند. “برای مدت طولانی به یاد می آورد”. در این مسابقه، چپ دست نشان داد که چگونه مکالمات بزرگانی مانند MS Dhoni، Virat Kohli، Rohit Sharma و غیره به او کمک کرده تا بازی خود را بهبود بخشد.

جیسوال که با 13 توپ در مسیر 98 توپ فوق العاده خود در 47 توپ، سریعترین نیم قرن IPL را به ثمر رساند، اکنون 575 دوش در 12 بازی با نرخ ضربه 167 به علاوه به ثمر رسانده است. او فقط یک ران از مجموع 576 فعلی Faf du Plessis فاصله دارد. علیرغم پرواز در ارتفاع، خمیر بازکننده پاهای او را ثابت نگه می دارد و از سوپراستارهایی مانند کوهلی، ثونی و روهیت مشاوره گرفته است.

من همیشه سعی می‌کنم در منطقه باشم و در جو بمانم. من بازیکنان افسانه‌ای باتجربه زیادی در اطراف خود دارم. هر زمان که فرصتی پیدا می‌کنم همچنان با ام‌اس بای، ویرات (کوهلی) بهای، روهیت (شارما) بای، جوس ( باتلر) بهای، سانجو (سامسون) بهای در مورد اینکه چگونه ذهنم را آرام نگه دارم و به چه چیزی فکر کنم.

“من همیشه سعی می کنم یاد بگیرم، آنچه را که می توانم بهبود بخشم و وارد بازی خود کنم، چگونه کنترل کنم… این بازی ابتدا کاملاً ذهنی است و سپس فیزیکی. شما باید خود را در منطقه نگه دارید.” جیسوال در سال 2019 زمانی که در 17 سال و 292 سال سن جوان‌ترین باتر در جهان شد که موفق به کسب یک قرن دوبل یک روزه خانگی شده است، مورد توجه قرار گرفت.

رویالز سپس روی طناب زدن این جوان 17 ساله با 2.4 کرور روپیه سرمایه گذاری کرده بود که 12 برابر قیمت پایه او برای IPL-2020 بود. اما او در 23 بازی در سه فصل اول خود تنها سه گل پنجاه و پنجاه به ثمر رسانده بود. او همچنین یک توپ 62-124 را در مقابل هندی های بمبئی در وانکهده به ثمر رساند.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله