پس از نمایش فلاپ، دهلی کپیتالز «دو نفره فروش‌نشده» ابیمانیو اسواران، پریام گارگ را برای آزمایش فراخواند.

دهلی کپیتالز که پیش از این به دلیل فلاپ شو توسط باترهای داخلی هندی خود دکمه وحشت زده بود، دو نفر بدون کلاه Abhimanyu Easwaran و Priyam Garg را برای آزمایش فراخواند. شکل پریثوی شاو، یاش دهل و لالیت یاداو چنین بوده است که مدیران دی سی مجبور شده اند حتی به بازیکنانی که متخصص توپ قرمز در نظر گرفته می شوند نگاه کنند، مانند کاپیتان هند A ‘Test’ Easwaran.

یک منبع IPL که تحولات DC را دنبال می کند به شرط ناشناس ماندن به PTI گفت: “حداکثر قدرت تیم 25 است و DC حداکثر قدرت تیم را دارد. اکنون مشخص نیست که آیا آنها می توانند فردی را جایگزین کنند. در حال حاضر، هر دو در حال آزمایش هستند.”

تنها بازیکنی که آمادگی جسمانی ضعیفی دارد خلیل احمد است که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. اما دی سی انتظار دارد که خلیل به موقع به تناسب اندام برسد.

وحشت در رتبه های دهلی قابل درک است. Easwaran که حتی برای کریکت 50 اور به اندازه کافی خوب در نظر گرفته نمی شود و در 10 سال فعالیت حرفه ای خود فقط 27 بازی داخلی T20 انجام داده است، برای محاکمه احضار شده است.

به عنوان یک بازکننده، نرخ ضربه 121 به اندازه کافی چشمگیر نیست و صد گلی که او به ثمر رساند در برابر یک ایالت شمال شرقی بود.

گارگ، کاپیتان سابق زیر 19 سال هند، با پشت سر گذاشتن دو فصل IPL، نسبتاً در موقعیت بهتری قرار دارد.

با این حال، میانگین 17 و نرخ ضربه 115 در 44 بازی T20 نیز چیزی برای نوشتن نیست.

Easwaran در چند فصل گذشته فروخته نشده بود، در حالی که Garg، پس از انتشار توسط SRH، نیز هیچ گیرنده ای نداشت.

در همین حال، کاملش ناگارکوتی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده است و احتمالاً در بازی روز پنج‌شنبه یک ضربه‌زننده به میدان خواهد رفت. ناگارکوتی، در هر صورت، در رقابت نبود.

از زمان جام جهانی زیر 19 سال 2018، او بیشتر وقت خود را در آکادمی ملی کریکت گذرانده است، به انجام توانبخشی و بازی ناچیز کریکت داخلی پرداخته است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله