پس از تلاش هارشال پاتل برای «فرار غیر مهاجم»، بن استوکس ایده «بدون بحث» را مطرح کرد.

هارشال پاتل راوی بیشنوی را از دست داد© توییتر

بازی رویال چلنجرز بنگلور (RCB) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG) در لیگ برتر هند (IPL) می‌توانست به گونه‌ای متفاوت به پایان برسد، اگر هارشال پاتل قبل از آخرین تحویل، راوی بیشنوی را در پایان غیرمهاجم از دست نمی‌داد. مسابقه. از دست دادن هارشال گران تمام شد زیرا لاکنو یک دوش باقی مانده روی توپ نهایی را به ثمر رساند تا برنده مسابقه شود. اما، این حادثه دوباره بحث قدیمی را در مورد فرار غیر مهاجمان برانگیخت. پس از اینکه مفسر Harsha Bhogle پرسید که آیا کسی هنوز شکل اخراج را اشتباه می‌داند، بن استوکس یک ایده «بدون جنجال» مطرح کرد.

هنوز کسانی هستند که احساس می کنند به غیر مهاجم باید اخطار داده شود اگر او سعی می کند زودتر از وقت گیرش را ترک کند تا مزیتی ناعادلانه به دست آورد، قبل از اینکه تمام شود. حادثه هارشال-بیشنوی بوگل را بر آن داشت تا بپرسد که آیا افرادی هستند که هنوز فکر می کنند که فرار غیر مهاجم نباید اتفاق بیفتد.

بوگل نوشت: “بیشنوی زودتر از موعد خط خود را ترک می کرد. هر آدم احمقی در آنجا هنوز می گوید که شما نباید مهاجم غیرمهاجم را فراری دهید؟”

در پاسخ، چنای سوپر کینگز و بن استوکس، بازیکن همه جانبه انگلیس، راه دیگری را برای حل این موضوع پیشنهاد کردند.

“فکر هرشا است؟

صلاحدید داوران.. 6 پنالتی در صورتی که بدیهی است با ترک زودهنگام چین، به مزیت ناعادلانه دست پیدا کنید؟ این کار را بدون همه جنجال‌ها انجام نمی‌دهند.»

KL Rahul، کاپیتان LSG در پایان بازی با انعکاس برد عصبی این تیم گفت: “باور نکردنی. اینجا چیناسوامی است، تنها مکانی که در آن تعداد زیادی توپ آخر ممکن است. از موقعیتی که در آن بودیم، در نهایت برنده شدیم. این عالی است. ما مجبور شدیم به سختی پیش برویم و توپ زود تاب خورد و آنها 2-3 ویکت گرفتند تا به ما فشار بیاورند. تنها دلیلی که ما امروز دو امتیاز گرفتیم، نحوه ضربه زدن به دسته پایین تر است. ایده آل نیست. من، می‌خواهم دوش‌های بیشتری به ثمر برسانم و نرخ ضربه را نیز بالا ببرم.”

در حالی که بیشنوی در پایان از یک ران اوت فرار کرد، او به اندازه کافی سریع بود تا با آخرین توپ به انتهای مسابقه برسد، پس از اینکه دروازه بان RCB دست و پا زد و به جفت LSG زمان اضافی برای تکمیل دویدن داد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله