پس از تعریف شغلی IPL، آیا Mohit 2.0 برای بازگشت ملی T20 آماده است؟

موهیت شارما بازیکن 34 ساله، از زمانی که در سال گذشته یک پرنده تور گجرات تایتانز بود تا تقریباً رساندن تیم به دومین عنوان پیاپی خود در IPL، بزرگترین داستان بازگشت فصل 2023 بوده است که به تازگی به پایان رسیده است. آغوش آرامش‌بخش هاردیک پاندیا با موهیت، ثانیه‌هایی پس از فینال راویندرا جادجا که CSK را به عنوان پنجمی رساند، نه تنها شخصیت کاپیتان تایتان‌ها را نشان داد، بلکه قدردانی از سهم عظیم هاریانا پیسر در کمپین آنها در این فصل بود. موهیت شاید نتوانسته باشد دو توپ آخر پانزدهم اوور را بعد از چهار تحویل نمونه اول به ثمر برساند، اما هیچ چیز نمی تواند تلاش های او را در طول فصل تضعیف کند زیرا او با 27 ویکت در 14 بازی به پایان رسید و پس از هم تیمی و دوست محمد شامی در رده دوم قرار گرفت.

مدت زیادی پس از بازی در نیمه نهایی جام جهانی 2015 برای هند، موهیت از رادار خارج شد، اما هشت سال بعد، این مبارز باتجربه دوباره در کانون توجه قرار گرفت.

کسی او را نمی بیند که دوباره کریکت 50 اور بازی کند، اما آیا او می تواند فرم و آمادگی جسمانی خود را حفظ کند تا در جام جهانی 2024 T20 به تیم هند برسد؟ این یک شات طولانی با رویداد ICC برنامه ریزی شده در هند غربی و ایالات متحده آمریکا درست پس از IPL در سال آینده است، اما او مطمئناً یک پرونده قوی برای محاکمه در چند T20 که تیم ملی در جام جهانی 50 بازی می کند، ساخته است. سال

وقتی هند در ژوئیه در هند غربی و ایالات متحده آمریکا سری پنج‌بازی T20 را بازی کرد، نباید تعجب کرد که Mohit در کنار دیپاک چهار شریک باشد.

هاردیک، که انتظار می‌رود کاپیتان هند در نمایش بعدی T20 نیز باشد، توانست بهترین نتیجه را از Mohit در تایتانز بگیرد و پس از نمایشی مانند آن، وسوسه می‌شود که سرعت دیگری را در بالاترین سطح ارائه دهد.

موهیت 10 سال پیش به دنبال موفقیت هایش در تیم MS Dhoni در CSK وارد تیم هند شده بود، اما این دوران او در تایتانز است که از آن بیشترین لذت را برده است. توپ آهسته‌تر پشت دست او، کاترها و توپ بند انگشتی او همچنان باعث دردسر ضربه‌زنان می‌شود، اما تناسب اندام بهتر او همچنین به او اجازه می‌دهد تا با سرعت خوب بازیکنان را با کاسه بازی کند.

بیشتر دوران حرفه ای من در IPL و هند زیر نظر ماهی بای بوده است. موهیت گفته بود: “اما آنچه برای من مهمتر است این است که چقدر از بازی لذت می برید. 2013-2016 برای CSK دوره طلایی در حرفه من بود، اما از نظر محیطی، بهترین تجربه ای است که در IPL تجربه کرده ام.” PTI به زودی اولین بازی خود را با عنوان Titans در ماه گذشته انجام داد.

موهیت پس از حذف آمباتی رایودو و ام اس ثونی از توپ‌های متوالی در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، امیدی را به تایتان‌ها داد که به آن‌ها نیاز داشتند.

در اور 20 که او نیاز به دفاع از 13 توپ داشت، چهار توپ اول به شکل کاملی بودند که به شیوام دوبه و یا جادجا اجازه نمی‌داد زیر آنها قرار بگیرند.

به نظر می رسید هیچ راهی برای CSK وجود ندارد تا زمانی که درخشش Jadeja بازی را از Titans دور کرد و احتمالاً هیجان انگیزترین پایان تاریخ مسابقات بود.

موهیت برای اشتباه گرفتن آن دو توپ مقصر نیست. در بازی باریک ترین حاشیه ها، تمام تلاشش را کرده بود.

با از دست دادن پدرش در میان همه گیری COVID-19، دیدگاه موهیت نسبت به زندگی تغییر کرده است. او به بازگشت به هند فکر نخواهد کرد، اما اگر این سرنوشت برای او در نظر گرفته شده است، به او اعتماد کنید تا تأثیری فوری بگذارد، درست مانند آنچه در IPL این فصل انجام داد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله