پس از آخرین بازی Arjun Tendulkar’s Last Over Heroics، ویدیوی او که یورکر را میخکوب می کند در فضای مجازی پخش شد.

پس از اینکه Arjun Tendulkars Last Over Heroiics

آرجون تندولکار اولین ویکت IPL خود را مقابل SRH گرفت© توییتر

آرجون تندولکار از زمانی که اولین بازی خود در IPL را برای هندی های بمبئی در مقابل نایت رایدر کلکته انجام داد، تبدیل به موضوع مورد بحث شهر شد. با این حال، موفقیت اصلی او در جریان بازی Sunrisers Hyderabad در روز سه شنبه، جایی که او اولین ویکت IPL خود را اسکال کرد، به دست آمد. در اوور آخر، او وظیفه ای دلهره آور برای دفاع از 20 ران برای تیمش برعهده داشت و او آن را با رنگارنگ پشت سر گذاشت زیرا سرخپوستان بمبئی با 14 ران برنده مسابقه شدند. تندولکار جونیور یورکر عالی تحویل داد و حتی بوونشوار کومار را در زایمان پنجم اخراج کرد.

پس از پایان مسابقه، MI ویدئویی را در توییتر خود منتشر کرد و نگاهی اجمالی به تمرین آرجون داد. در این ویدئو، این بازیکن 23 ساله در حالی که کفشی را که در جلوی استام‌ها قرار گرفته بود، ضربه می‌زند، در حال تحویل یورک بی‌نقص دیده می‌شود.

در صحبت کردن در مورد بازی، کامرون گرین قدرت بی رحم خود را در راه رسیدن به یک IPL دوشیزه به نمایش گذاشت قبل از اینکه آرجون تندولکار با فشار شدید یک اور درخشان 20 را بدست آورد، در حالی که سرخپوستان بمبئی سان رایزرز حیدرآباد را با 14 ران شکست دادند و سومین برد متوالی خود را در روز سه شنبه شکست دادند. گرین (64 غیر از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از ضربه زدن به امتیاز 192 برای پنج نفر اخراج کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به سمت خفاش نمی آمد، بدست آوردن مرزها از همان ابتدا سخت بود، اما سانرایزرز از یک پاورپلی معمولی بازیابی کرد و با کمک بازکننده مایانک آگاروال (48 از 41) و هاینریش کلاسن (هنریش کلاسن) بازی را به عمق برد. 36 تخفیف 16).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و برای سومین شکست خود در پنج بازی، همگی 178 در 19.5 اور از بازی خارج شدند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله